Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay-…

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay-…

• Maker
    Discussie
  • Een rubriek die we vroeger hadden en erg leuk was .
    Komen jullie een koopje of rariteit tegen , plaats ze hier .
    Wie weet iets hier net iemand op zoek naar die wagen .
    Zo heb ik bvb mijn Daily gekocht van een lid hier .

15 reacties aan het bekijken - 961 tot 975 (van in totaal 1,207)
    • ik schat een 18k????
      onderhoud, garantie, mijn gezaag… :engeltje: ….

Ongelooflijk maar waar maar 😥 dit zijn tegenwoordig “maar” de prijzen voor een Porsche met 320 Pk . 😥 😥 .Wat zal de eigenaar dan maar gekregen hebben voor prijs ❓

:respect2: merciekes!! :respect2:

Volgens mij zijn de motoren van bwj 2006 en 2007 dezelfde voor de cayman S.
            vanaf de gen2 is er een aanpassing geweest naar 320pk.
            Kan ook volledig de bal misslaan natuurlijk (gebeurt wel meer 😳 )

[quote=”mark986″ post=106783]Gisteren nog naar een cayman s gaan kijken van 2006 die op kapaza staat.
              grijs metaal met 19″. Zag er mooi uit maar bepaalde zaken zie je niet op fotos.
              – bumper voor herspoten (steenslag volgens eigenaar)
              – sticker met opties zat niet meer op de voorste kofferklep aan de binnenkant???? hoe dat komt is me een raadsel daar de eigenaar echt wel drukte dat de wagen ongevalvrij is! (is in 2008 naar belgie gehaald)
              – velgen met rh logo (denk dus dat het replica’s waren), et 42 achter maar ben niet zeker. grootte en et stond naast het ventiel
              – banden voor aan de zijkanten van die kleine krakjes in het rubber (verduurd???), profiel was toch ook redelijk over de helft, achter was nog net te doen.
              – remschijven denk ik nog de eerste, hadden toch al wat slijt aan de zijkanten opgebouwd.
              – pasm maar met techart verlagingsveren (dacht dat je pasm best niet kon verlagen??)
              – toch redelijk wat motorgeluid in de cabine of is dit normaal? mijn boxster is dan wel echt hééél stillekes 😆
              – stuur stond iets uit center naar links (uitlijnen zeker ??)

wat denken jullie hiervan, wagen heeft 60tkm gelopen[/quote]

Denk dat je ook best een S zoekt vanaf 2007 imho… kwestie van geen IMS problems te krijgen.

Zal eens kijken naar die optie sticker vanavond, nog nooit zien hangen eigenlijk, maar ook nog niet op gelet natuurlijk.

geen idee van?
                Allen met een cayman nakijken dus :music:

[quote=”mark986″ post=106783]
                  – sticker met opties zat niet meer op de voorste kofferklep aan de binnenkant???? hoe dat komt is me een raadsel daar de eigenaar echt wel drukte dat de wagen ongevalvrij is! (is in 2008 naar belgie gehaald)
                  [/quote]

hebben die modellen na de 996 wel nog een sticker?

Miljaar wat een prijs 😳 😳 😥 . Als je overdrijft kan je beter serieus overdrijven . 😉

Gisteren nog naar een cayman s gaan kijken van 2006 die op kapaza staat.
                      grijs metaal met 19″. Zag er mooi uit maar bepaalde zaken zie je niet op fotos.
                      – bumper voor herspoten (steenslag volgens eigenaar)
                      – velgen met rh logo (denk dus dat het replica’s waren), et 42 achter maar ben niet zeker. grootte en et stond naast het ventiel
                      – banden voor aan de zijkanten van die kleine krakjes in het rubber (verduurd???), profiel was toch ook redelijk over de helft, achter was nog net te doen.
                      – remschijven denk ik nog de eerste, hadden toch al wat slijt aan de zijkanten opgebouwd.
                      – pasm maar met techart verlagingsveren (dacht dat je pasm best niet kon verlagen??)
                      – toch redelijk wat motorgeluid in de cabine of is dit normaal? mijn boxster is dan wel echt hééél stillekes 😆
                      – stuur stond iets uit center naar links (uitlijnen zeker ??)

wat denken jullie hiervan, wagen heeft 60tkm gelopen

[quote=”Mikey” post=106731][quote=”bladerunner” post=106729][quote=”bladerunner” post=106728]Is dat niet de ex van cabrio wim? :engeltje:[/quote][/quote]

Dat denk ik ook ….

@Wim
                        als het zo is dat stuur dat erin staat wil ik wel, wat voor stuur is dat??[/quote]

Is inderdaad een MOMO stuurtje.

Ja Wim, ik ken het gevoel. Ik vrees echter dat hij hem hier in België toch niet direct kwijt gaat geraken voor die prijs … Is een prachtige wagen, maar voor die centen kan je toch heel wat ander speelgoed aanschaffen 💡

Wim

Is inderdaad de mijne geweest, maar die prijs. 😯

Stuurtje weet ik helaas niet uit mijn hoofd, maar Timo zegt dat het een Momo was.

[quote=”bladerunner” post=106729][quote=”bladerunner” post=106728]Is dat niet de ex van cabrio wim? :engeltje:[/quote][/quote]

Dat denk ik ook ….

@Wim
                              als het zo is dat stuur dat erin staat wil ik wel, wat voor stuur is dat??

Daarom postte ik het ook 😉

[quote=”bladerunner” post=106728]Is dat niet de ex van cabrio wim? :engeltje:[/quote]

15 reacties aan het bekijken - 961 tot 975 (van in totaal 1,207)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.