Home › Forum › Porsche Marktplaats › Porsche Te Koop › Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay-…
- Dit onderwerp bevat 1,207 reacties, 97 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 11 jaren, 10 maanden geleden door Bart.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
Vreemd dat deze wagen hier volledig onbekend is… volgens mij ook niet bekend op het NL PF :engeltje:
Wat kom ik hier nu tegen 😉
http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=220305459&cd=634825238180000000
Mijn voorkeur gaat steeds uit naar een harde kas, zonder roest.
Met kleurverschil hier wijst er al op dat hij deels al herspoten is, waarschijnlijk voor de roest die er nu terug doorkomt? en dat aan de dorpels bij een targa is niet goed…
Liever mechanisch iets vervangen dan lassen en plamuren…
Tis niet omdat het oud is dat het per definitie roest heeft.
Mijn vroegere S van 77 was en is daar nog steeds het rijdend bewijs van…Kleurverschil en wat roest is normaal denk ik na 34 jaar. 🙄 🙄
Het grote voordeel is dat hij niet in elfendertig handen is geweest, deze is van eerste eigenaar en nog volledig origineel.
Ik heb de mijne ook van eerste eigenaar, incl kleurverschil, wat roest en hier en daar een kras en al eens een deukje gerepareerd. Ik weet tenminste wat ik in handen heb en heb nog geen moment spijt gehad. Na restauratie is het net een nieuwe.Dit vind je praktisch niet meer.
Je zal verbaast zijn hoeveel deze Hellgrüne Porsche bij onze oosterburen gaat opbrengen. 😯 😯
Met het werk dat daar aan is zit die al voorbij de prijs dat het echt interessant is. Zit al serieus wat kleurverschil op en heeft serieus wat roest.
Sportomatic? Denk niet dat je dat wilt… tenzij als collector stuk maar dan moet je een oudere hebben.
Eerste eigenaar sinds 1978 :relaxman: :relaxman:
3.0 SC Targa met Sportomatic. :driver: :driver:
Bieden zonder minstprijs.
Weer een paar leuke linkjes vandaag die ik jullie niet onthouden wil .
Wie weet is er net dat tussen wat iemand hier zoektLijkt me vrij weinig voor deze wagen (al zijn er wat gebreken)
964 C4 Schiefergrau met 161000km voor 18.500€911 SC met 175.000km voor 14.000€
En deze vind ik erg leuk en misschien voor een leuke prijs te krijgen
leuke Boxster voor 14.000€Ik koop nooit een wagen voor het interieur .Hoorde deze week nog een opmerking van die P koop ik niet want er zit geen gps in !!!!! Sorry maar dan zijn we verkeerd bezig .
Uiteraard aan de toestand van het interieur kan je misschien iets afleiden ,maar niet omdat het jouw kleurencombinatie niet is .[quote=”porsche” post=104468][quote=”911-lover” post=104467]DEZE
Ik vrees dat de wagen juist niet vlug zal verkocht worden wegens de kleur buiten/binnen.
Is niet direct een commercieële kleur combinatie.[/quote]des gouts et des couleurs, of zoiets, maar godverdomme waarom staat die garage er nog niet ruzie
prachtig beestje, indien in de running was ik verkocht(en vermoed dat TOTMBO mee leest en zou sponseren 8) )ik vindt het een schitterende kleur en combinatie, aangezien mijn vader dezelfde heeft gehad maar dan in cabrio :lekker:
Ik vindt dit een machtig mooie kleur, gelukkig geen 13 in een dozijn, en als interieur je stoort, kan zwart er zo in geplaatst worden. 💡
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.