Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay-…

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay-…

• Maker
    Discussie

• 911-lover
    Deelnemer

Een rubriek die we vroeger hadden en erg leuk was .
      Komen jullie een koopje of rariteit tegen , plaats ze hier .
      Wie weet iets hier net iemand op zoek naar die wagen .
      Zo heb ik bvb mijn Daily gekocht van een lid hier .

15 reacties aan het bekijken - 991 tot 1,005 (van in totaal 1,207)
      • [quote=”911-lover” post=104470]Werd dat niet ook gezegd van Kristof’s wagen ?[/quote]
        Ken ik niet maar een algemene rondvraag via een “Poll” zou misschien uitsluitsel brengen 😉

Werd dat niet ook gezegd van Kristof’s wagen ?

[quote=”911-lover” post=104467]DEZE lijkt me interessant .
            Lage kilometerstand , mooie kleur en betrekkelijk lage prijs

Ik vrees dat de wagen juist niet vlug zal verkocht worden wegens de kleur buiten/binnen.
            Is niet direct een commercieële kleur combinatie.

DEZE lijkt me interessant .
              Lage kilometerstand , mooie kleur en betrekkelijk lage prijs

[quote=”911-lover” post=104348]En die van 10.500 is nog steeds te koop , maar dagelijks wordt de Ad vernieuwd[/quote]

Dus oude link weer niet beschikbaar daar vandaag er weer NIEUW OPGEZET

Er was toch iemand hier die een 968 cabrio zocht ?
                  De prijs is laag , en zeker voor zo weinig kilometers .
                  En als je zegt dat die ook nog proper irl is zou ik indien mogelijk toehappen .
                  Dit kan een goede investering zijn .

Ben naar die 968 Cabriolet met 130000km voor 14950€ gaan zien. Proper!

Bij bovenvernoemde garage ook binnen geweest voor naar iets recenter te gaan kijken….tja, laat ons het op een vrij negatieve ervaring houden. Speciaal van Antwerpen naar latem. Nee, die zal aan mij toch nix meer verkopen vrees ik.

[quote=”stefx911″ post=104383]De prijzen van de 964 zitten nu wel in de lift, maar dit is er wel ver over. Daar heb je bijna een RS voor of een Jubi die volgens mij de betere investering zijn[/quote]

Ik heb mijne jubi meer dan 3 keer minder betaald, OK der is wel wat werk aan maar na volledige heropbouw en revisie zit ik nog niet aan de helft :relaxman:
                        Leve de jubi 😀

+1Porsche ,zo werken zij daar.
                          Daarenboven ontbreekt het hen aan kennis over onze oudere P’s .

[quote=”Funny” post=104370]Gisteren zag ik dat Vandenberghe een gele 964 had staan .Knap ❗ ❗ Hier[/quote]
                            Garage Vandenberghe staat bekend als een te dure garage. Als ze een zot vinden voor dat bedrag hebben ze natuurlijk goed verdiend maar ik heb al vaak ondervonden dat ze wagens uitwisselen met andere handelaars waar deze dan plots een pak minder kosten.

Zo hebben ze momenteel al meer dan een jaar een 911 T Targa uit 1972 te koop voor 74.900 euro en een 911 S Coupé voor bijna 50.000 euro. De wagens verhuizen binnenkort en dan probeert men het weer met andere prijzen en andere foto’s.

Zijn er dan toch nog mensen die erin lopen 🙄

De prijzen van de 964 zitten nu wel in de lift, maar dit is er wel ver over. Daar heb je bijna een RS voor of een Jubi die volgens mij de betere investering zijn

Koen de prijs er ver over ,maar de wagen gisteren gezien en beviel me wel.
                                Zou hem zeker laten staan maar is een echte Eyecatcher .

“Maar” 60.000€ voor een 964 Cabriolet 😯

Die cayman in het geel ziet er mooi uit .
                                    Gisteren zag ik dat Vandenberghe een gele 964 had staan .Knap ❗ ❗ Hier

15 reacties aan het bekijken - 991 tot 1,005 (van in totaal 1,207)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.