Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay-…

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay-…

• Maker
    Discussie

• 911-lover
    Deelnemer

Een rubriek die we vroeger hadden en erg leuk was .
      Komen jullie een koopje of rariteit tegen , plaats ze hier .
      Wie weet iets hier net iemand op zoek naar die wagen .
      Zo heb ik bvb mijn Daily gekocht van een lid hier .

15 reacties aan het bekijken - 1,006 tot 1,020 (van in totaal 1,207)
      • [quote=”porsche” post=104291]Het kan nog goedkoper, 6750 euro

Van 97 en rechtsgestuurd .
        Die staat al lang te koop .
        Ik zoek ook niet op het net voor de goedkoopste , maar voor de interessantste 😉
        Een maat van mij koopt regelmatig wagens in Engeland .
        Hij is er nu ook om eentje op te halen voor hem .
        Supra MK4 Turbo met Engelse Specs (behoorlijk zeldzaam volgens hem) voor een peuleschil

En die van 10.500 is nog steeds te koop , maar dagelijks wordt de Ad vernieuwd

[quote=”stefx911″ post=104290]Zijn allemaal al weg…[/quote]

Kan na 4 dagen bij koopjes idd gebeuren .
          Daar mag je nooit te lang mee wachten .

Nog een paar leuke dan van het moment

Mijn voorkeur voor het moment
          Cayman S van 2006 voor 22.500

Cayenne 2004 4.5 met 92000km voor 14999

968 Cabriolet met 130000km voor 14950€

Wim

Dat klopt, maar die worden dan weer verkocht aan de drifters, die hebben liefst een recht gestuurde, de reden daarvan weet ik ook niet, maar misschien de prijs de reden. 😉
            Maar mijn maat heeft een Nissan GTR en die is ook recht gestuurd, en dient alleen voor de drift, komt er verder niet met op de baan.

In NL zit er toch een bedrijf dat rechts gestuurde Porsches, M3’s enz verkoopt… zijn steeds een pak goedkoper maar daar wil je toch niet mee rijden hier?

Wim

Is niet gek voor die prijs, want het is een rechts gestuurde, en die raak je hier bijna niet verkocht. 💡

PB

Beste koopjes kan je doen vlak nà de solden. :mrgreen:

Solden zijn toch gedaan na vandaag?

[quote=”porsche” post=104291]Het kan nog goedkoper, 6750 euro

Er staat ook bij dat het Solden zijn ,vandaar 😉 .

Het kan nog goedkoper, 6750 euro

Zijn allemaal al weg…

Er staan weer een paar koopjes op het net

996 met 126000km voor 18.500€

Boxster met 153000km voor 10.500€

En al heeft deze wel wat kilometers , Cayenne S 4.5 V8 voor 9.500€ 😯

Gekke MANIER van HOFDletter gebruik HEEFT die :happy:

Vind ik persoonlijk nochtans niet zo rustgevend voor mijn maag… :mrgreen:

😆 😆

Even goed de beschrijving lezen:

“Interieur werkt rustgevend”

http://auto.marktplaats.nl/porsche/573408930-porsche-993-zwarte-carrera-4s-one-life-live-it-bj-1996.html

Volgens mi redelijk afgeleefd; ook maar weinig foto’s en van slechte kwaliteit…
                                    Bestuurderszetel geeft misschien al iets prijs..

15 reacties aan het bekijken - 1,006 tot 1,020 (van in totaal 1,207)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.