Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay-…

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay-…

• Maker
    Discussie

• 911-lover
    Deelnemer

Een rubriek die we vroeger hadden en erg leuk was .
      Komen jullie een koopje of rariteit tegen , plaats ze hier .
      Wie weet iets hier net iemand op zoek naar die wagen .
      Zo heb ik bvb mijn Daily gekocht van een lid hier .

15 reacties aan het bekijken - 1,021 tot 1,035 (van in totaal 1,207)
      • die auto staat al lang te koop! Toen ik nog naar de mijne op zoek was, stond die er ook al op! Maar voor veel meer geld…!

http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=216929157

moest ik de centjes hebben zou ik hem zeker gaan bezichtigen

zeer mooi filmpje… mooie auto!! De 917’s zijn ook weer als replica te krijgen, maar reken afhankelijk van de motor tussen de 100.000 en 150.000 euro!

Een 904 hmmmm. :applaus:

Dit is is hier misschien al voorbij gekomen .
              Alle respect voor mensen die zo’n project ondernemen .
              Klik hier

Ben aan het wachten om het boek te bestellen .

indeed… Heb onlangs in Auto Classic een artikeltje gelezen over het feit dat die 904’s weer (na)gebouwd worden… moest dan aan onze Funny denken, die die modellen ook zo graag ziet… Maar voor een replica zijn ze misschien toch wat aan de prijzige kant voor de meesten, vrees ik…

ik ken de verkoper denk ik, is heel vaak op de circuits te zien, porscheliefhebber en is carrossier als ik me niet vergis ?

Ooit de wagen al eens gezien ,denk ik niet alleen . 😉

Je zou je haast afvragen wat er mis mee is voor die prijs 😎 😎 😎

koopje van de week???een gt3’tje in de aanbieding

Hier is precies ook niets verkeerd mee, als iemand eentje zoekt of vergis ik me? :engeltje: :engeltje:

http://www.2dehands.be/autos/autos/porsche/911-carrera-4-125126189.html?qq=porsche+911&pcpl=&pc_id=&afd=

Aantal eigenaren heeft eigenlijk weinig belang als het een correcte wagen is. Als daar echter over gelogen wordt schept dat niet veel vertrouwen.
                              Als het de eerste eigenaar is kan je dat zien in het onderhoudsboek.

Sowieso een grondige aankoopkeuring laten doen en voor verkoop een keuring voor dagelijks gebruik eisen. Als de verkoper dit niet wil dan laat je hem best staan…

Ik zie het probleem niet. Ik heb mijn enduro al minstens 3 keer in en uitgeschreven.
                                Als je je auto eerst op de zaak koopt, hem daarna op de tweede zaak zet en hem dan privé koopt en tenslotte nog eens op naam van je vrouw. What’s the problem? :wtf: :wtf:

Mijn P komt ook van eerste eigenaar maar de man had hem de eerste vier jaar ook op zijn zaak en daarna 20 jaar privé.

Het is de auto die telt, als iemand zijn wagen reeds 30 jaar of meer bezit wil dit wel iets zeggen. :respect2: :respect2:

Anoniem

OK, zie het nu. Had eerst die andere grijze gezien via die link…my mistake.
                                  Tja, als dat allemaal klopt dan weet ik het nog zo niet. 1e eigenaar maar dan al de 3e op papier….geeft niet echt vertrouwen.

Neenee, we hebben het wel degelijk over dezelfde: Klik hier op

15 reacties aan het bekijken - 1,021 tot 1,035 (van in totaal 1,207)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.