Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay-…

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay-…

• Maker
    Discussie

• 911-lover
    Deelnemer

Een rubriek die we vroeger hadden en erg leuk was .
      Komen jullie een koopje of rariteit tegen , plaats ze hier .
      Wie weet iets hier net iemand op zoek naar die wagen .
      Zo heb ik bvb mijn Daily gekocht van een lid hier .

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 1,207)
    • PB

:what: It is ! :mrgreen:

Ik verkies :drink:
          A propos, je mag altijd eens meerijden met de 2.7

Ik ben het ondertussen al wel gewoon dat er in elk topic wel een steek valt richting mij. 🙄
            Ik noteer het allemaal, en op een volgende RLC word dat geregeld via :drink: of :what:. :mrgreen:

S2

[quote=”patrickvb” post=123109]Ik heb de stoomtreinen nog zien rijden, maar de ‘stokers’ zijn bij de spoorwegen al lang afgeschaft ;)[/quote]

Slecht hé 🙂 Maar zo’n open doel kon ik niet laten liggen.

Misschien zou het niet slecht zijn als Marc986 even vertelt waarom hij de 2.7 verkiest boven de S.

Ik heb de stoomtreinen nog zien rijden, maar de ‘stokers’ zijn bij de spoorwegen al lang afgeschaft 😉

S2

2.7 ??? Zeker dat je geen “S” wil, want zo’n 2.7 da’s toch echt wat minder hoor 😉 :happy:

(Grapje hé WES :engeltje: )

2.7

3.4 of 2.7 ?

beetje aan het uikijken hé :coolness:

De goeie Caymans gaan toch eerder tussen de 25-35.000 euro hoor… De -100.000km versies toch.

Ben je op zoek naar een Cayman misschien ?

cayman en boxster gaan zo tss de 20 en 25k. Iets onder de 20 is “goedkoop” maar meestal na wat onderzoek ben je de besparing aan achterstallig onderhoud zo weer kwijt…
                                Zoektocht gaat dus rustig verder 😀 , alé voor mij, madam heeft al nieuw speeltje 😆

[quote=”mark986″ post=123073]net contact genomen ivm de “goedkope” cayman….
                                  1 sleutel, geen boekjes, geen historiek, geen…. wel nieuwe apk (even sterk als onze keuring??? 🙄 )[/quote]

louchen boel dus :puke: Das 10.000 euro onder marktprijs, kan toch nooit kloppen hé

[quote=”PatrickB” post=123068]
                                    De reply van kapaza nadat ik melding deed dat dit om het zogenaamde omkatten ging en dus illegaal was:

Beste,

Bedankt voor jouw melding.
                                    Het Kapaza! team heeft die onderzocht, maar er bleek niets mis te zijn met het
                                    zoekertje. Het zoekertje staat dan ook nog steeds op Kapaza!.
                                    We horen het graag indien je in de toekomst nog zoekertjes ziet die niet aan de
                                    voorwaarden voldoen of in de verkeerde rubriek geplaatst werden.

Als je extra informatie over deze melding wilt geven, klik dan op:
                                    http://nl.kapaza.be/vi/71587591.htm?scf=182434&scf_uid=01e266923f6b1be25a302e8826f5e61acbba5126#abuseWrapper%5B/quote%5D

https://www.ecops.be/ direct melden bij de politie

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 1,207)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.