Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay-…

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay-…

• Maker
    Discussie

• 911-lover
    Deelnemer

Een rubriek die we vroeger hadden en erg leuk was .
      Komen jullie een koopje of rariteit tegen , plaats ze hier .
      Wie weet iets hier net iemand op zoek naar die wagen .
      Zo heb ik bvb mijn Daily gekocht van een lid hier .

15 reacties aan het bekijken - 1,036 tot 1,050 (van in totaal 1,207)
    • Anoniem

[quote=”Gertie” post=100236]@fdeville: Klik hier op

EDIT: helemaal naar laatste pagina gaan.

Ik heb optie op deze tot deze avond. Heb helaas geen kenner die tijd heeft om met me mee te gaan vandaag… 😥 zal dus de optie niet lichten. 😥
        Staat overigens niet in Zoutleeuw, doch in Pellenberg.

Zie ook commentaar van anderen.

Greetz,

Gertie[/quote]
        Ben je zeker dat het over dezelfde wagen gaat ? Ik heb de indruk dat het een andere kleur is en die op de link op 2dehands heeft een spoiler achteraan.

We zullen hier maar niet teveel opzoekingswerk doen naar stoten die forumleden hebben meegemaakt op de keuring zeker…..

Ik ben nog NOOIT tegengehouden om te controleren of ik op o platen mag rondrijden op dat ogenblik. Hoeveel kevers en bullies rijden er niet op o platen ?

O platen is voor mij ideaal voor een hobbywagen die enkel buiten komt als het goed weer is, daily zou ik het nooit overwegen !

[quote=”JoeBar_S2″ post=100230][quote=”stefx911″ post=100227]Als hij tiptop is vind ik het vreemd dat hij ingeschreven is als oldtimer. Waarom zou je dat doen?[/quote]
            Een voorbeeld van waarom.
            Ik ken iemand die 11 auto’s heeft allemaal in originele staat en in orde…
            Allemaal ingeschreven, (8 als oldtimer)
            De taksen en verzekering op die 8 is nu allemaal samen minder dan anders voor 1 van die autios, en het verschil tussen 11 keer per jaar naar de keuring moeten of 3 moet ik ook niet uitleggen denk ik.
            (alleen nog maar in tijd) .
            Dus dat kan een reden zijn[/quote]

Financieel is dit van geen belang. Vanaf het 26ste levensjaar van de auto betaal je sowieso het minimum tarief voor wegentaks. Ook voor het verzekering mag dit geen verschil maken hoe je wagen is ingeschreven. Indien wel best naar een andere makelaar overstappen.
            Het enige (kleine) nadeel is dat je jaarlijks naar de keuring moet.
            Het GROTE nadeel van een O plaat al de beperkingen.
            Dan kan je er niet rijden wanneer je wil of naar waar je wil zonder in overtreding te zijn.
            Wagen in orde = gekeurd voor dagelijks gebruik. IMHO 😉

@fdeville: Klik hier op

EDIT: helemaal naar laatste pagina gaan.

Ik heb optie op deze tot deze avond. Heb helaas geen kenner die tijd heeft om met me mee te gaan vandaag… 😥 zal dus de optie niet lichten. 😥
              Staat overigens niet in Zoutleeuw, doch in Pellenberg.

Zie ook commentaar van anderen.

Greetz,

Gertie

[quote=”stefx911″ post=100227]Als hij tiptop is vind ik het vreemd dat hij ingeschreven is als oldtimer. Waarom zou je dat doen?[/quote]
                Een voorbeeld van waarom.
                Ik ken iemand die 11 auto’s heeft allemaal in originele staat en in orde…
                Allemaal ingeschreven, (8 als oldtimer)
                De taksen en verzekering op die 8 is nu allemaal samen minder dan anders voor 1 van die autios, en het verschil tussen 11 keer per jaar naar de keuring moeten of 3 moet ik ook niet uitleggen denk ik.
                (alleen nog maar in tijd) .
                Dus dat kan een reden zijn

Als hij tiptop is vind ik het vreemd dat hij ingeschreven is als oldtimer. Waarom zou je dat doen?

Anoniem

Iemand deze al opgemerkt: http://www.2dehands.be/autos/autos/porsche/porsche-911-carrera-3-0-sci-119564804.html?qq=targa&sort=prijs&list_cat=porsche&afd=autos%2Fautos%2Fporsche ?
                    “[i][b]Te koop van 1ste eigenaar, porsche met targa roof, eerste lak,
                    steeds onderhouden zoals het hoort maar wordt nog amper mee
                    gereden, daarom wordt hij te koop aangeboden. Prima staat,
                    ingeschreven als oldtimer!![/b][/i]”
                    Een carrera 3.0 targa van 1976. Maar een goeie 1000 exemplaren van gemaakt in targa, nog eens een goeie 2500 in coupé.
                    Ik heb zo de indruk dat de vraagprijs, als alles klopt (km stand 160.000 à 180.000 en eerste eigenaar) toch aan de “zeer correcte” kant is. Als de wagen natuurlijk in goede staat is.
                    Wat ik eigenaar vind is dat hij al van 24/4 te koop staat. Dus als het echt zo’n koopje moest zijn dan zou hij al weg zijn. En Zoutleeuw is niet echt bij de deur. Iemand die de wagen kent of al gezien heeft ?

Al weg…

en volgens mij een echte ‘s’ en dat aan die prijs ! hij had de ‘s’ recaro zetels, een ‘s’ toerenteller enz…

Leuk ding!

[quote=”Ibiz@ke” post=99760]Als k nu eens een leuke 912 tegenkwam in project vorm en aan project prijs…..[/quote]Originele nederlandse auto uit 1970. klikhierop

11k is voor mij nu niet persoonlijk een ”project prijs” :sarcastisch
                              zen ma ne gewone bediende :first:

[quote post=99788]“En hier eentje voor 11.000 euro – Klik hier (Deze ziet er netjes uit)”
                                [/quote]
                                Advertentie van bijna 2 jaar geleden… Lijkt me sterk dat die nog te koop staat.
                                Mooie kleur wel… Hééél mooi!

“En hier eentje voor 11.000 euro – Klik hier (Deze ziet er netjes uit)”

Die groene ziet er zeer “presentabel” uit, klaar om te worden aangedreven in de groene bossen. Mijn broer is boswachter… Dit alles voor 11 405.00 €. Maar eerst nog invoeren vanuit Broadstairs, Kent. Stuur toch links gemonteerd.

:lekker: :lekker: :lekker:

PB

Absoluut!
                                    volgens mij verdubbel je gelijk je geld met dit prachtig staaltje One-Off Kevorsche. :first:

15 reacties aan het bekijken - 1,036 tot 1,050 (van in totaal 1,207)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.