Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay-…

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay-…

• Maker
    Discussie

• 911-lover
    Deelnemer

Een rubriek die we vroeger hadden en erg leuk was .
      Komen jullie een koopje of rariteit tegen , plaats ze hier .
      Wie weet iets hier net iemand op zoek naar die wagen .
      Zo heb ik bvb mijn Daily gekocht van een lid hier .

15 reacties aan het bekijken - 1,051 tot 1,065 (van in totaal 1,207)
      • [quote=”Mushroom” post=99763] alleen moet je ‘t nog op de baan zien te krijgen :([/quote]

kan je dit ding niet laten keuren als “alleenstaand voertuig”, dus opnieuw gelijkvormigheidsattest aanvragen….. ❓
        (en dan is die ineens meer waard, want slechts 1 van gebouwd 🙄 )

[quote=”Ibiz@ke” post=99760]Als k nu eens een leuke 912 tegenkwam in project vorm en aan project prijs…..[/quote]
          Hier staat een 912 te koop voor 12.000 euro – Klik hier

En hier eentje voor 11.000 euro – Klik hier (Deze ziet er netjes uit)

En een Amerikaan voor 8500 euro – Klik hier

Lijkt me toch allemaal beter dan die would be 911 met kever motor.

Strikt bekeken is dit er toch eentje?
            Is zoals hier eerder gezegd precies de kas van een pré-impact, dus bumpertjes verwijderen, longhood erop, kevermotor eruit en Porsche motor erin… eigenlijk mag de kevermotor zelfs blijven zitten… 😉
            Ideaal projectje om een Singer look a like te maken, alleen moet je ‘t nog op de baan zien te krijgen 🙁

Als k nu eens een leuke 912 tegenkwam in project vorm en aan project prijs…..

😛 :first:

Hahahahahaaa

jezus.jpg

Oldtimer zou wel lukken denk ik,ma dan nog….
                      Stuff like that makes baby jezus cry

niet gewoon, of gewoon niet ? 🙂

[quote=”ironpatje” post=99749]zou de keuring niet moeilijk doen ?[/quote]

Krijg je zo niet gewoon gekeurd

zou de keuring niet moeilijk doen ?

Is een samenstelsel van enkele types denk ik. volledig interieur van een Pre 73′.
                              Looks van een 2.7

Dus mijn gedacht is dit een 2.4 die omgebouwd is naar een 2.7 en nu met een kever motor 🙄

Torsiebar zal het zeker niet zwaar krijgen 😉

De poep van die elf staat ook maar een beetje te hoog he, maar dat is nog niks vergeleken met die ophanging die ze gelast hebben om dat blokje vast te maken 😆

Waar zijn ze mee bezig…

http://www.2dehands.be/autos/autos/porsche/porsche-911-2-7-1-6-vw-123386515.html?sort=prijs&qq=porsche+motor&afd=autos%2Fautos
                                    blijkbaar valt zoiets niet alleen bij mij op, hoeveel pk’s ???
                                    (de motor van m’n nova is ook een 1600 cc kever, en die heeft 115 pk, da’s meer dan in een 912, maar zelfs dan nog …..)
                                    ‘t is in keerbergen, 5 km van m’n deur, ik verwacht dat ik binnen 2 weken terug met de auto mag rijden (been verbrijzeld 🙁 ), en dan zou ik wel eens willen gaan zien….
                                    ‘k wil de bijhorende uitleg horen 🙂

15 reacties aan het bekijken - 1,051 tot 1,065 (van in totaal 1,207)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.