Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay-…

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay-…

• Maker
    Discussie

• 911-lover
    Deelnemer

Een rubriek die we vroeger hadden en erg leuk was .
      Komen jullie een koopje of rariteit tegen , plaats ze hier .
      Wie weet iets hier net iemand op zoek naar die wagen .
      Zo heb ik bvb mijn Daily gekocht van een lid hier .

15 reacties aan het bekijken - 1,081 tot 1,095 (van in totaal 1,207)
        • [quote=”mcklusky” post=91227]denk niet dat hij failliet is, om de zoveel maanden loopt hij achter met betalingen en laat hij verkopen organiseren door diverse veilinghuizen om zo zijn bank te kunnen blijven betalen…, en meestal als de prijzen van de wagens die ze moeten brengen niet gehaald worden blijven ze daar toch te koop staan… dat is zo al enkele jaren bezig, ofwel begint hij altijd opnieuw onder een andere btwnr,want hij is toch ook een nieuwbouw naast zijn garage aan het bijzetten, dus moet hij toch nog geld hebben hé… of zou hij daardoor mss failliet gedraaid zijn ?[/quote]
          klopt, ben er ook eens gaan kijken en praatje gedaan me de jongeheer van het veilinghuis. Bijkoment heeft zijn huis een brandje gehad jaartje terug. wat ik niet begrijp is dat hij na een veiling opnieuw wagens aankoopt en dezelfde toer opgaat. Vind trouwens al zijn aangeboden wagen afgeracht, volgens mij geen garagist maar opportunist.

[quote=”mcklusky” post=91282]Voorlopig ook nog te doen qua prijs….

PORSCHE, type 911 CARRERA 4S, benzine, 😯 en verkocht voor 12.300 :wtf:

net op kapaza witte GT3 tekoop , iemand van forum ???

Voorlopig ook nog te doen qua prijs….

PORSCHE, type 911 CARRERA 4S, benzine, 235kW, 1ste inschrijving 19/06/2002, chassisnr. WPOZZZ99Z2S605885, km-stand niet gekend, kleur: zwart, CO²-uitstoot: niet gekend, milieuklasse: EURO 3, compl. met: 1 sleutell, vv van BOORDDOCUMENTEN, uitrusting: airco, lichtmetalen velgen, lederen interieur, navigatie, elektr. zetels, zichtbare schade: platte batterij, krassen en deukjes rondom het voertuig, ophangingstang rechterachterwiel kapot, schokdempers vooraan, bumper vooraan, onderaan achterbumper, slijtage zetels, krassen rechterflank,

KLIK HIER als t u interesseert

Voor koopjes moet ge bij de domeinen zijn 😉

http://www.fiscus.fgov.be/interfpatrnl/Green/RoerendeKopen.htm

staan er een paar interessante verkoop is wel morgen !

——————————————————————————————————————-
                    LOT 22 PORSCHE 911-996 CARRERA CABRIOLET 2000-3387cc 32B/11 1101
                    Châssis n° WP0ZZZ99ZYS640340
                    Clé:Dépositaire-Immatriculation,conformité,CT:Domaines 148.273 kms
                    Vente publique du 21.02.2012 – Page 2PAYS ORIGINE: G-D-LUXEMBOURG
                    LOT 23 PORSCHE BOXSTER CABRIOLET 986 – 2000 32B/11 1102
                    Châssis n° WP0ZZZ98ZYS640721
                    Clé:Dépositaire-Immatriculation,conformité,CT:Domaines 42.496 kms
                    PAYS ORIGINE: G-D-LUXEMBOURG
                    LOT 24 PORSCHE 996 TURBO ACCIDENTEE 32B/11 1103
                    Châssis n° WP0ZZZ99Z29695218
                    Clé:Dépositaire-Immatriculation,CT:Domaines 88.528 kms
                    PAYS ORIGINE: G-D-LUXEMBOUR

denk niet dat hij failliet is, om de zoveel maanden loopt hij achter met betalingen en laat hij verkopen organiseren door diverse veilinghuizen om zo zijn bank te kunnen blijven betalen…, en meestal als de prijzen van de wagens die ze moeten brengen niet gehaald worden blijven ze daar toch te koop staan… dat is zo al enkele jaren bezig, ofwel begint hij altijd opnieuw onder een andere btwnr,want hij is toch ook een nieuwbouw naast zijn garage aan het bijzetten, dus moet hij toch nog geld hebben hé… of zou hij daardoor mss failliet gedraaid zijn ?

[quote=”vawilliam2003″ post=91219]http://www.vlavem.com/auction/auction/lot.asp?s=280C449177BD49A99A9BA14955209E93&did=844&cid=1&lid=232649
                        Iemand op zoek naar turbo velgen :idea:[/quote]

kan je koopjes doen, dat is die authandel wesley die failliet is dan?

Anoniem

+1 😎

[quote=”porsche914orange” post=91186][quote=”Rocco” post=91184]cedric jij moet stilaan je eigen P-filiaal beginnen met je adventures :mrgreen:[/quote]

Is altijd al mijn droom geweest 😀
                              Als ik mijn huidige job beu ben kan ik nog altijd porsche handelaar worden.
                              Alle ads op internet afzoeken, specifieke porsche’s zoeken voor klanten,… Me Like. :lekker:
                              Tzou juist als een hobby zijn !![/quote]

dan wil ik wel meedoen 😉

[quote=”Rocco” post=91184]cedric jij moet stilaan je eigen P-filiaal beginnen met je adventures :mrgreen:[/quote]

Is altijd al mijn droom geweest 😀
                                Als ik mijn huidige job beu ben kan ik nog altijd porsche handelaar worden.
                                Alle ads op internet afzoeken, specifieke porsche’s zoeken voor klanten,… Me Like. :lekker:
                                Tzou juist als een hobby zijn !!

cedric jij moet stilaan je eigen P-filiaal beginnen met je adventures :mrgreen:

Voor 3K minder heb je een 993C4 cabriolet met 185D km :mrgreen:

15 reacties aan het bekijken - 1,081 tot 1,095 (van in totaal 1,207)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.