Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay-…

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay-…

• Maker
    Discussie

• 911-lover
    Deelnemer

Een rubriek die we vroeger hadden en erg leuk was .
      Komen jullie een koopje of rariteit tegen , plaats ze hier .
      Wie weet iets hier net iemand op zoek naar die wagen .
      Zo heb ik bvb mijn Daily gekocht van een lid hier .

15 reacties aan het bekijken - 1,096 tot 1,110 (van in totaal 1,207)
      • denk dat dit wel een koopje is(cabrio 993)

http://www.garage-verhoeven.be/2dehands.html

Fuchs’kes op, ne keer met een vod over en gaaaaaaaaaan met dat hok!!! :driver: :happy:

Wim

Was vandaag wat aan het zoeken of ik nog iets leuks tegen kwam, je weet maar nooit.

Toen vond ik deze http://nl.kapaza.be/henegouwen/porsche-porsche-912-de-1968-59747428.htm

:happy: :happy: :happy: :happy: :happy: :happy: :happy:

[quote=”bladerunner” post=88129]Restauratieprojectje???

http://www.ebay.de/itm/Porsche-356-B-T5-Coupe-B-C-Carrera-904-pre-A-GT-Super-90-Restaurieren-/260927451718?pt=Automobile&hash=item3cc07cf246%5B/quote%5D

Zou ik aan durven beginnen maar momenteel het budget er niet voor. 🙁

[quote=”TRIUMPH1″ post=88203]De GT3 is van een vriend van mij,hij die deze wagen(intussen verkocht)
                doet echt een koop,is verkocht om financiele reden(starten zaak)[/quote]

Refereert waarschijnlijk naar de GT3 die hier een paar pagina’s geleden stond?

Ik snap de veiling niet. Zo’n wagen dewelke in orde is verkoopt toch zichzelf !? 😕

Same here 😐 ❓

en nog enen die het niet snapt… :mrgreen: :mrgreen:

Dan zijn we met 3 ❓ ❓ ❓

ikke ook nie

Wim

Ikke niet snap.

De GT3 is van een vriend van mij,hij die deze wagen(intussen verkocht)
                              doet echt een koop,is verkocht om financiele reden(starten zaak)

Anoniem

Ik denk dat je met zulke projecten best zorgt dat je meerdere exemplaren hebt, kan je de beste delen samenbrengen tot 1 goede basis om te beginnen. Ik heb dit enkele jaren geleden gedaan met een Mercedes Unimog 404 van het Belgische leger.

Wim

[quote=”plumber” post=88132]Valt hieraan eigenlijk nog te beginnen ??[/quote]

Met een beetje goede wil wel hoor, maar moet je zelf veel kunnen, anders is het onbegonnen (lees kost anders te veel geld) werk.

Het is ongeveer vergelijkbaar met de Karmann die ik kocht.

Met een beetje verbeelding zie je daar toch een mooie rat look in :mrgreen:

15 reacties aan het bekijken - 1,096 tot 1,110 (van in totaal 1,207)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.