Home › Forum › Porsche Marktplaats › Porsche Te Koop › Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay-…
- Dit onderwerp bevat 1,207 reacties, 97 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 11 jaren, 8 maanden geleden door Bart.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
Restauratieprojectje???
Anoniem5 januari 2012 om 15:22Daarom is het ook in de Latem .(lees met een francophone accent) 😳 😳 😉
een collega van me zijn vriend is een echte autoliefhebber, en moet ook niet bepaald naar de centjes kijken (één van de actuele auto’s bvb een Alfa Romeo 8C… :wtf: ). De onderhoudsprijzen van enkele van zijn karretjes zijn om van te duizelen, doch ook voor zo iemand zijn er grenzen! Zo had hij een echte Ferrari Dino destijds, maar hij heeft hem uiteindelijk weggedaan omdat de onderhoudsprijzen aan het absurde grensden! Zo blijken er geen reserveonderdelen meer op stock te bestaan, ze openen bij Monza dus gewoon je motor, kijken dan wat er wat versleten uitziet, en dan vragen ze aan Ferrari Italië om dat onderdeel voor jou te maken! :wtf: U kan zich vermoedelijk al een gedacht vormen aan welke prijzen… 😕 Bij Monza in Latem zei men dus gewoonweg dat ze op voorhand niet konden weten hoeveel je grote onderhoud ging kosten, maar “dat de prijzen begonnen bij 10.000 euro” :relaxman:
2x nadenken voor een stoplichtsprintje (liefst dan nog met de koppeling een beetje te laten slepen 😆 )
Anoniem4 januari 2012 om 16:58[quote=”mark986″ post=87749]als je daar de koppeling van moet vervangen….slik….[/quote]. Inderdaad daar heb je bijna een goede 912 voor 😳
misschien de reden dat er geen gelijkvormigheidsattest is. krijg dat dan maar eens ingeschreven in belgie.
Er scheelt vaak iets met de auto’s van die veilinghuizen, of soms staan ze daar te koop per opbod uit faillissement en tegelijkertijd te koop op kapaza tegen vaste prijs.
Ze zijn er gerust in, lees de verkoopsvoorwaarden, ze zijn voor niets verantwoordelijk.
Ook worden deze wagens vaak vrij duur als je de btw en de kosten er nog eens bij telt (samen ong. 40%)iemand deze al gezien ?
Man man man, wat klopt er hier allemaal niet aan…
Op papier is het een 964 targa, uiterlijk is het een 993 cabrio, als het een omgebouwde is dan toch wel heel precies, kijk naar de ruitenwissers, naar de dwarsbalk aan het motorcompartiment, de motor enz… een 993 cabrio waar de nr van een 964 targa ingezet is ?
Anoniem26 november 2011 om 04:14GT3, Idd was toevallig ( 😉 ) in de streek op klantenbezoek.
Galhund, plezant om elkaar zo te leren kennen, kon jammer genoeg niet langer blijven.
Beschreven omschrijving klopt, wagen weet als geeneen de weg naar de Ring en de grindbank 😕
Slim kerelke die eigenaar, ontwijkt via deze manier van verkopen alle vervelende opmerkingen en vragen!Hier staat nog een 3 liter Targa, voorlopig valt de prijs nog mee, en enkel 17% opgeld…
Ben deze middag naar die GT3 bij Moyersoon gaan kijken. en wie bots ik op het lijf… ons forumbroeder Reys. Hele sympathieke kerel!
Over die GT3 luidt mijn niet deskundig oordeel als volgt: die GT3 heeft niet alleen het circuit veel gezien, maar ook de vangrail… Voorste remschoenen links en rechts hebben velgindrukken, carbon schijven zijn vervangen door gewone schijven (nog zeer nieuwe) en achteraan rechts is ie duidelijk hersteld. Motorkap is herspoten en sluit niet meer goed aan (lijkt alsof ie een stuk open staat – kan je trouwens ook op de foto zien) en de vleugel is volledig te herdoen. Interieur is vrij ok, maar alcantara stuur en pook vertonen sporen van intensief gebruik. Rechts vooraan heeft ie ook eens goed op de curbs gezeten, want achter voorste wielkast is drempel onderaan ingedeukt. Spoiler lip is ook gepokt en gemazeld 😉 Wslk heeft die een typische tochetteke gedaan (bocht naar rechts, uitbreken, overcompenseren, met linkerkant neus in de vangrail, spin, neus rechts geraakt (dat zou verklaren waarom beide remschoenen velgindrukken hebben) en dan rechter achterkant). Of erger…
Batterij (niet-originele) lag aan druppellader en wagen startte wel onmiddellijk, zonder vreemde geluiden (heeft daar een paar minuten stationair staan draaien). Sensor oliedruk is defect alsook de bandruksensoren links voor en -achter. Voorbumper is gespoten. Velgen zijn origineel maar gepoederlakt in gunmetal kleur (wel veel “appelsien effect”). Geen enkele stempel in onderhoudsboekje. Er leek ook iets mis te zijn met het rubber van de achterruit. “Save the Ring” sticker op de achterruit . Conslusie: staat nu al 39.000 EUR + comissie en taksen, dus veel te duur (= totaal 55.000), imho. Ik durf niet te schatten hoeveel je nodig hebt om die qua koetswerk en internals helemaal terug in orde te zetten (en dan heb je nog geen nieuwe ceramics geplaatst). Ik zou zeker niet boven de 50.000 EUR (alles inclusief) zijn gegaan. Good luck to whover buys it!
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.