Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay-…

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay-…

• Maker
    Discussie
  • Een rubriek die we vroeger hadden en erg leuk was .
    Komen jullie een koopje of rariteit tegen , plaats ze hier .
    Wie weet iets hier net iemand op zoek naar die wagen .
    Zo heb ik bvb mijn Daily gekocht van een lid hier .

15 reacties aan het bekijken - 1,141 tot 1,155 (van in totaal 1,207)
    • doodrijden? Ik was al bijna dood van toen ik de prijs zag! 😆

Wow , maar helaas de prijs ook 😯

Hoe rij ik mezelf de dood in?…

ZO dus 😯
          Wel knap gedaan ❗

Wim

Als je het gehele jaar met de Boxster op weg bent, dan misschien enkel voor in de wintermaanden. 💡

Is binnen een half uurtje geplaatst of gedemonteerd, wel met 2 man dan, en even een 3de persoon voor het stekkertje van het 3de remlicht vast te klikkke als de ander 2 de kap erboven houden. 😉

vind ze best wel iets hebben. Vind een Cayman super mooi maar met mooi weer zou ik dan weer het cabrio gebeuren missen. Zou een oplossing kunnen bieden…

Wim

En hier in Nederland ook een te koop, en gaat niet hard met de topjes zo te zien.

http://link.marktplaats.nl/498895428

Zeintec hardtop voor boxster 987
                  nieuw , nog niet gemonteerd geweest , wordt geleverd met alle toebehoren ,
                  hij past [I]alleen voor het nieuw model 987 vanaf 2005[/I] , foto van de gemonteerde versie is van Zeintec zelf , ook de 2 delige kofferspoiler ( Caymanlook ) is te koop. Prijs: 2750 €
                  advertentie op kapaza: Zoekertjesnummer 59598139

op ebay te koop: boxster met zeintec hardtop (cayman style), zeinwing en zeinvents
                    startprijs 12K euro, standplaats: Opglabbeek (B)
                    bj 1997, sealgrau, tiptronic, km-stand 170 dkm, …

[ebay]170715057669[/ebay]

boze pm’s tijdens het PMS zeker? 😉
                      (hoeveel gaan er nu gaan Googelen…? 😀 )

rjf

Hahaha, ik ga hier wat slecht gezinde pm’s krijgen van forumvrouwen in dat geval 😆

anders best wel leuke site, staat nog veel meer leuk speelgoed op! Wat goed dat we deze site ontdekt hebben, net voor sinterklaas! 😉

Wim

Het is nog steeds jammer dat België zijn verplichtingen niet na komt. 🙄

In België zijn ze n.l verplicht om een auto op kenteken te zetten als deze uit een ander EU land komt.

http://www.rdw.nl/SiteCollectionDocuments/VT/Naslagwerk/RDW%20stopt%20afgifte%20homologatieverklaringen%20div%20talen.pdf

Zou leuk zijn als er eens iemand een proefproces over zou aanspannen, en dit dan vervolgens moet winnen in mijn ogen.
                            Zou het voor jullie een stukje eenvoudiger worden net als bij ons.

rjf

Rete jammer 😥

Anoniem

Now!

rjf

Valt zoiets hier in te schrijven ? 🙂

996 green

15 reacties aan het bekijken - 1,141 tot 1,155 (van in totaal 1,207)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.