Home › Forum › Porsche Marktplaats › Porsche Te Koop › Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay-…
- Dit onderwerp bevat 1,207 reacties, 97 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 11 jaren, 10 maanden geleden door Bart.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
Erg mooi en erg leuk .
Maar al is de startprijs al erg aan de stevige kant voor een replica .
Wat is de uiteindelijke prijs waarvoor die weg mag ❓ ❓ ❓
Het is en blijft een bouwkit héDat zal wel vlotjes vooruit gaan 😆
911-lover schrijft:
Is deze prijs echt interessant voor zulks een wagen of ben ik fout .
45.000€ voor een 996TT van 2002 met 88.000kmVeel te duur. Kijk deze maar eens, minder km’s, die laatste is een prof verkoper (dus met garantie), en veel goedkoper … BAZINGA 8)
Anoniem10 januari 2011 om 13:28Dit lijkt me een aantrekkelijke prijs te zijn gezien de kilometerstand.
Prijzen van een 996 blijven maar zakken .En ik kan het weten 😥 .
Vorig jaar in oktober mij 996 4S met 39000 km van de hand gedaan .Eerst particulier voor 41000 euro proberen te verkopen maar geen reactie .Daarna de wagen over gelaten aan Carrera motors waar hij nog steeds te koop staat .Is deze prijs echt interessant voor zulks een wagen of ben ik fout .
45.000€ voor een 996TT van 2002 met 88.000kmWat een toeval dat die wagen van een deepee is 🙄 😉
meer info: deepee@——–.be
een koopje of niet maar HIER staat zeker een heel mooi exemplaar !
Voor die wagens kan je vragen wat je wilt .
Er zijn er zo weinig van gebouwd dat als er eens ooit eentje te koop staat de echte geinteresseerden er dan ook de vraagprijs voor betalen .
Een paar jaar geleden stond op techno Classica een GT1 te koop voor 999.999€ en was op de eerste dag al verkochtmarc-marleen schrijft:
Niemand die een 996 GT 1 zoekt ??
Slechts 1.100.000 euro
Website :www.carclassic.com
Mvg,
Marc
Is inderdaad vrij duur, prijzen zijn gezakt en zitten momenteel rond de 800.000 euro voor de straat versie.
Een kennis van me heeft er één te koop staan sinds vorig jaar, de enige in België maar tot op heden zijn er nog geen kopers gevonden. Het blijft een stevig bedrag en laat ons eerlijk zijn, het zijn ook geen wagens om dagelijks mee te rijden hé.Niemand die een 996 GT 1 zoekt ??
Slechts 1.100.000 euro
Website :www.carclassic.com
Mvg,
Marc
vawilliam2003 schrijft:
Ik heb echter wel interesse in de wielen en het verhaal 🙂 verder zijn de wielranden iets wat ik nog zocht voor mijn Mercedes 450 SLC om te bouwen naar een AMG versie.
Ik houd jullie op de hoogte ➡Ik weet nog een setje AMG velgen liggen met die brede randen die jij zoekt, en voor een heel mooie prijs !
Dat is nu het voordeel bij ons, geen enkel probleem om de auto op kenteken te krijgen, mits hij goed door de technische keuring komt.
vawilliam2003 schrijft:
Voor zoveel ik er van ken bestond de 944 cabrio in 1982 nog niet, wellicht een ombouw van een Duitse tuner.
Ik heb echter wel interesse in de wielen en het verhaal 🙂 verder zijn de wielranden iets wat ik nog zocht voor mijn Mercedes 450 SLC om te bouwen naar een AMG versie.
Ik houd jullie op de hoogte ➡Klopt (ziet eruit als een Bieber ombouw), net als dat aangegeven vermogen .
Zou dan een 944 S2 motor moeten zijn
Gekeurd krijg je zoiets nooit meer .Anoniem30 december 2010 om 22:01BIV is slechts 62.5.
Maar ik vrees dat je nooit zover raakt met deze auto.
Wellicht als oldtimer ingeschreven geweest en dan zwaar omgebouwd.
Dus onmogelijk nog opnieuw in te schrijven als nieuwe eigenaar.
Dan moet je immers 30 minuten voldoen aan de voorwaarden van de keuring 😀Anoniem30 december 2010 om 21:50Dat zijn pas solden ,bovenop is het nog een fiscaal gunstige versie (helft BIV ,of betaalde je na 15 jaar geen BIV meer !!!!:wink:).
Opgelet wagen moet nog ingereden worden 🙁 .
Misschien iets voor Jokke vlo als hij zijn panamera turbo weg doet ,hij wou toch iets discreters 😛 .
Groeten funny
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.