Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay-…

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay-…

• Maker
    Discussie

• 911-lover
    Deelnemer

Een rubriek die we vroeger hadden en erg leuk was .
      Komen jullie een koopje of rariteit tegen , plaats ze hier .
      Wie weet iets hier net iemand op zoek naar die wagen .
      Zo heb ik bvb mijn Daily gekocht van een lid hier .

15 reacties aan het bekijken - 1,186 tot 1,200 (van in totaal 1,207)
    • Anoniem

Iedereen wachten he. 😀
        Ik heb een afspraak met de verkoper.
        Ik ga deze een keertje bekijken volgende week.
        Ik ben benieuwd. Voor zoveel ik er van ken bestond de 944 cabrio in 1982 nog niet, wellicht een ombouw van een Duitse tuner.
        Ik heb echter wel interesse in de wielen en het verhaal 🙂 verder zijn de wielranden iets wat ik nog zocht voor mijn Mercedes 450 SLC om te bouwen naar een AMG versie.
        Ik houd jullie op de hoogte ➡

en met slechts 5000 km 😆 🙄

Het is dan ook een zomer koopje, winter bandjes zijn helaas niet mogelijk voor zo’n model, heeft wel ballen maar geen 4 x 4. ‘t Is daarom.

😉 😉 😉

Dat is pas korting geven 😈

Van 25000€ naar 17000€ om dan te zakken naar 5000€ .
              Daar kan je het toch niet meer voor laten staan hé 😆 😆 😆

KLIKKERDEKLIK

Wim

Edit by Mod: advertentie Rik3600 verkoop Porsche

Verwijderd, en graag plaatsen in het daarvoor bedoelde verkoop topic.
                Dit draadje is alleen voor gevonden koopjes op een of andere site. 💡

Anoniem

Turbo motorkap.
                  Wie was hier naar op zoek?

http://www.hannelore.be/toon.php?id=617980

Anoniem

Al was het maar om op circuit te rijden.
                    Als je dan eens een grind bak bezoekt gaan de goede velgen niet kapot.

Blijft desondanks weinig geld als alles in goede staat is .
                      Tweedehandsbandjes en opgelegd kosten al meer .
                      Leuk voor bvb iemand die een 944/928 heeft en een extra setje velgen en banden zoekt .
                      Moest ik een extra 944/928 hebben ging ik ze halen .

Zijn dan ook geen originele Porsche velgen, vandaar de lage prijs.

Anoniem

http://nl.kapaza.be/belgie/porsche-velgen-azev-16-52628191.htm

Weinig geld voor de velgen, wel raar model voor klassieke porsche

Anoniem

Voor mij zijn ze te smal.

Wim

911-lover schrijft:

Mooi , maar klein hé . 15″ 🙄
                              En poetswerk.

Was toen normaal hoor Koen, men kende toen nog geen 20 inch velgen voor op luxe auto’s. 😆

zwijgt stil; mijn vader heeft in de jaren 80 nog zulke velgen op zijn BMW 7 gehad… de tijd dat ik als ukkie het nog wreed wijs vond om de auto van pappa te mogen kuisen, om dan toch maar met de auto bezig te kunnen zijn! 😀 Wat heb ik gezwoegd op die velgen! In die tijd vond je nog niet zoveel tuningspulletjes om te kuisen, en ik heb destijds er niets beters op gevonden om een borstel om papflessen van baby’s mee te kuisen te halen, en dat te gebruiken op die velgen proper te houden. Hielp goed, maar nadien mochten ook je kleren in de was, omdat je vol met van die zwarte spatten en spikkels stond na het kuisen… 😉

Mooi , maar klein hé . 15″ 🙄
                                  En poetswerk .
                                  Is voor een echte mooiweerrijder .

Anoniem
                                  15 reacties aan het bekijken - 1,186 tot 1,200 (van in totaal 1,207)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.