Koorts stijgt

Home Forum Zeverhoekje Koorts stijgt

• Maker
    Discussie

• Gert
    Deelnemer

Garage uitgekeerd, spinnenwebben verwijderd….nog 24h en als alles goed gaat, is er een nieuwe bewoner. De daily verhuist definitief naar buiten. Ijs krabben nemen we er met plezier bij. In gedachte zie ik hem al staan. Heb hem al tig keer binnengereden. Hopelijk zonder iets te raken. Wachten kan soms lang duren. Plannen om naar het zuiden van Frankrijk te rijden. Deelname aan de lentemeeting maar het inschrijven moet nog wachten want ik ken mijn nrplaat nog niet. De wederhelft is zit volledig mee in de *porsche vibe. Enige onzekerheid maakt zich ook meester. Heb ik wel de goede keuze gemaakt? Ik denk het wel. De toekomst zal het uitwijzen. Kan niet wachten om foto’s te posten. Benieuwd naar de reacties van de kenners! Nog even geduld….
      Ben ik gek?

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 72)
      • jamaar, je hebt hem nog maar juist en je begint al over een andere :wtf: , neen eenmaal je geproefd hebt ga je natuurlijk dromen van een 911, wat niet wil zeggen dat ik niet blij ben met mijn eerste timide aankoop van mijn boxsterje, hou ook stevig van dat ding, het is zoals je eerste lief, you’ll never forget 😀

Musch, ge moet ergens beginnen, eh. Enne, als je mijn speelgoed in het echt ziet……ga je onder de indruk zijn.
          De volgende wordt een 997…….mss 😛

[quote=”Harley G” post=159091]Tja, die garage is wat het is….maar ik denk eraan om iets apart te bouwen voor de *porsche …….nog zotter wellicht maar ja…. :hail:[/quote]
            Nee hoor, er is maar één ding even cool dan P’kes en dat zijn garages om P’kes in te zetten 🙂

Het is een oude betonvloer die er zo uit ziet…..de enige remedie is alles uitbreken en nieuwe laten gieten….of een aparte box voor de box…ster 🙂

nice car :first:
                idd, de garage moet gekuist worden, wil dat wel effe komen doen als de sleutels op de wagen zitten, moet hem toch even buitenzetten hé :happydance: :driver:

Tja, die garage is wat het is….maar ik denk eraan om iets apart te bouwen voor de *porsche …….nog zotter wellicht maar ja…. :hail:

Ook hier benieuwd voor de pics! :think:
                    Die garage kan wel ewa properder hé? 8) 😉

En voilà, de platen zijn ook binnen…..nu nog enkel tijd (niet dit weekend 😥 )en een beetje beter weer. En dan :driver: :driver: en echte goede foto’s! :first:

Ge moet die ni te slapen leggen hé, :driver: :driver: :driver:
                        😀

Sssst, hier rust een schoonheid!

Attachments:
                          • image_2014-02-11.jpg

Zoals John Keats zei: “A thing of beauty is a joy forever !”
                            Congrats with your beauty !
                            :up: :up: :up:
                            :relaxman:

XXX

Proficiat en succes ermee :relaxman:

nice car!!!!! :first:
                                vele veilige en zonnige km’s gewenst met de *porsche :driver:

Costa

Proficiat! Veel plezier en veilige kms toegewenst.

Proficiat met de aankoop!

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 72)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.