Koorts stijgt

Home Forum Zeverhoekje Koorts stijgt

• Maker
    Discussie
  • Garage uitgekeerd, spinnenwebben verwijderd….nog 24h en als alles goed gaat, is er een nieuwe bewoner. De daily verhuist definitief naar buiten. Ijs krabben nemen we er met plezier bij. In gedachte zie ik hem al staan. Heb hem al tig keer binnengereden. Hopelijk zonder iets te raken. Wachten kan soms lang duren. Plannen om naar het zuiden van Frankrijk te rijden. Deelname aan de lentemeeting maar het inschrijven moet nog wachten want ik ken mijn nrplaat nog niet. De wederhelft is zit volledig mee in de *porsche vibe. Enige onzekerheid maakt zich ook meester. Heb ik wel de goede keuze gemaakt? Ik denk het wel. De toekomst zal het uitwijzen. Kan niet wachten om foto’s te posten. Benieuwd naar de reacties van de kenners! Nog even geduld….
    Ben ik gek?

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 72)
    • +1
      Vele veilige km gewenst!

Dikke Proficiat man, ziet er zeer netjes uit en knappe velgen moet ik zeggen :up:
        Heel veel geluk ermee en genieten zoveel je kan zou ik zeggen!

Weer een gelukkig Porsche driver :drink:

roy

Nice;-)

heilig gefeliciteerd met je knappe *porsche , we hebben er een fanaat bij!!! :respekt:

proficiat voor jullie
              mooie auto mooie kleur
              laat de lente maar komen
              wordt genieten
              :applaus: :drink:
              gr harry

Wim

Proficiat met de aankoop, en nu lekker gaan genieten van :driver:

Knappe P. Veel *porsche plezier gewenst!

Proficiat, knap exemplaar en *luv that color :up:
                    Veel plezier en veilige kilometers gewenst.

Dank dank. Ben er net even gaan inzitten met de wederhelft ;). Hij is inderdaad lichter dan die van JorisVC.
                      Je moet hem in het echt gezien en gehoord hebben 😉

Waaauuw!
                        Congrats met de aankoop en thx om ons laten mee te genieten :up:

mooie kleur en dito velgen!!!!! Van harte met je aankoop!!! Als je vragen hebt over de boxster, altijd welkom!!!!

de mijne heeft geen navigatie.

de kleur lijkt lichter op de foto maar zal waarschijnlijk wel dezelfde zijn denk ik…

Als hij bij Van Beurden komt,mag je zeker zijn dat je een goede koop ge”daan hebt gr jb

S2

Heel knap!

Proficiat!

Maar lijkt die niet heeeeeel sterk op die van Joris?
                                – zelfde velgen
                                – zelfde kleur
                                – zelfde bouwjaar
                                – ook xenon
                                – ook leder
                                – bijna zelfde km-stand
                                -…

Andere uitlaat, maar anders bijna het tweelingbroertje

Nice! 🙂 Goeie smaak 😉

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 72)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.