Koorts stijgt

Home Forum Zeverhoekje Koorts stijgt

• Maker
    Discussie
  • Garage uitgekeerd, spinnenwebben verwijderd….nog 24h en als alles goed gaat, is er een nieuwe bewoner. De daily verhuist definitief naar buiten. Ijs krabben nemen we er met plezier bij. In gedachte zie ik hem al staan. Heb hem al tig keer binnengereden. Hopelijk zonder iets te raken. Wachten kan soms lang duren. Plannen om naar het zuiden van Frankrijk te rijden. Deelname aan de lentemeeting maar het inschrijven moet nog wachten want ik ken mijn nrplaat nog niet. De wederhelft is zit volledig mee in de *porsche vibe. Enige onzekerheid maakt zich ook meester. Heb ik wel de goede keuze gemaakt? Ik denk het wel. De toekomst zal het uitwijzen. Kan niet wachten om foto’s te posten. Benieuwd naar de reacties van de kenners! Nog even geduld….
    Ben ik gek?

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 72)
    • Mooie wagen en vooral mooie velgen (heb dezelfde op mijn carrera) 🙂
      Veel veilige km gewenst.

Mooi, mooi, mooi! 😀
        Proficiat met je mooie aankoop. 😉
        Heb ik trouwens al gezegd dat ik hem mooi vind? :think: :mrgreen:

Mooie 19″ Porsche velgen. Rode remklauwen, dubbele uitlaat, navigatiesysteem en parkeersensoren achteraan. xenon lichten…lederen zetels…. :happydance: en slechts 50500km. Van juli 2005

:happydance: :happydance: :driver: :driver: :up:

Proficiat knappe *porsche , nee ik denk dat hij daar in gaat slapen , zou ik ook durven hoor
              :salut:

Thx thx. Voor alle duidelijkheid….het is een blauwe……gekocht door de vorige eigenaar in juli bij Van Beurden dus ik veronderstel dat dit een goede koop is…..

Van harte proficiat !!! Mooie kleur . :up:

Porsche-gek is een ongevaarlijke aandoening . 😉

:drink: op uwe nieuwe *porsche knappe wagen! mooie kleur! Succes ermee! :applaus: :applaus:

Mooi :applaus: :applaus: :applaus:

Dikke proficiat!!!

Ga je er nu heel de avond inzitten? 😀

Tadaaa…… :happydance: heb hem wel effe moeten kuisen in het donker. Andere foto’s volgen later….

Attachments:
                          • image.jpg
                          • image_2014-02-10.jpg
                          • image_2014-02-10-2.jpg
                          • image_2014-02-10-3.jpg

Zo te zien een prachtige Porsche.
                            Die willen we graag eens van nabij bewonderen.
                            Dus maak maar heel veel foto’s.
                            Heel veel rijgenot.

lol, hij is nu wsschlk of aan het rijden of fotootjes aan het trekken om ze te posten hoop ik
                              🙂

:sarcastisch :mrgreen:

Hij is er!!! :first:

S2

Ondertussen moet hij toch al ter plaatse zijn als hij niet in panne gevallen is 🙂

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 72)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.