Kopen of niet de 991 Club Coupe ?

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 991 Kopen of niet de 991 Club Coupe ?

• Maker
    Discussie
  • Wat denken jullie van dit model ?Wie zou dit kopen vraag ik me af ?Kijk hier

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 63)
    • zeer juist funny
      het zijn moeilijke beslissingen en t’is geen 50 euro dat je uit heeft.

blijven dromen mag ,hé

ik heb je gehoord zondag,je weet wel
      tegen dat ik voor de deur stond kon ik nog juist de stof wolk bewonderen 😉

Het was een heel moeilijke bevalling ,lang en veel over nagedacht .
        Er komt wel iets anders op termijn bij . 😉

Je zal sowieso meer plezier beleven met de GT3 :driver:

Nu Donderdag om 21u op National Geographic in het programma Megafactory’s:
            ‘ The making of the Porsche 991’ 😎 😎 😎

🙁 🙁 🙁

Funny,
                de enige die de juiste beslissing kan nemen ben jij. En ik ben van mening dat je de juiste nam. Exclusiviteit ivm prijs is niet evenredig.
                Grtz

Funny,
                  Ga je nu verder :driver: met de GT3, of komt er toch nog iets anders in de plaats??

@Funny, iedereen bekijkt het voor zijn eigen, maar persoonlijk zou ik voor 991 GT3RS gaan, ieder zijn mening natuurlijk, want betwijfel dat zo’n nieuwe gelimiteerde Porsche de prijzen van klassieke 2.7 RS of RSR zou halen. :o)

Jammer, nog niet veel gebeurd dat er slechts 12 exemplaren zijn van een special.
                      Nu ja, ieder moet voor zijn eigen beslissen.

verwijder maar

😥 Jammer… Maar ieder moet dat voor zichzelf uitmaken natuurlijk. De voor- en nadelen afwegen.
                          Het zou wel een specialleke geweest zijn, maar langs de andere kant vrees ik dat je er bitter weinig mee zou buiten gekomen zijn.
                          En of je deze auto moet kopen als belegging…dat kan niemand zeggen op dit moment. Dat kan meevallen maar misschien ook dik tegenvallen.

Dit is de enige juiste beslissing Bart en die heb jij genomen en uw keuze respecteer ik .Het zal niet simpel geweest zijn voor u de knoop door te hakken .

🙁 🙁 🙁

Zal vanavond maar een trappist bestellen, of twee.

:drink: :drink:

Je had toch nog een 2e P moeten bijkopen, want zoals hiervoor geschreven stond zou je telkens ongerust zijn te veel km’s te maken en nog maar te zwijgen van oploopbare schade.

Koop u een 991 GT3!

En hoe zit dat nu met mijne testrit?????

GT3 blijft?

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 63)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.