Home › Forum › Porscheforum Technisch › Watergekoelde Porsches › 991 › Kopen of niet de 991 Club Coupe ?
- Dit onderwerp bevat 63 reacties, 28 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 12 jaren, 3 maanden geleden door van eycken.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
[quote=”Funny” post=109190]End of Story !
Wagen niet gekocht .[/quote]Zeer wijs besluit. :relaxman:
Heb al meer vrienden en kennissen gehad die dachten met een speciale uitvoering van een auto hun geld safe te zetten, maar liep helaas anders. 💡
Zou het ook niet gedaan hebben; de 991 GT3 komt er aan :lekker:
Ik wou dat ik ook iets meer wist ,ik had gehoopt om alles af te ronden met de P dealer manager maar hij is geen velden of wegen te bespeuren ,een Rally hier en daar maar voor de rest geen info .
Een verkoper vertelde me ,ik kan een bestelbon voor je afdrukken ,Hallo ????!
Info please ,D’ieteren ??Oei, dinsdag is bijna voorbij … en nog niets gehoord.
Speciaal daarvoor opgebleveneender hoe, we krijgen dus een exlusiefje op het forum :respect2: :happy:
Als Funny een manier heeft om aan deze te geraken en hij heeft de middelen zou ik er zeker voor gaan.
Zoals reeds geschreven zal er in de wereld altijd wel een verzamelaar rondlopen die geld wil geven voor dit toch wel uniek model (wees nu eerlijk, er worden er maar 12 van gemaakt…).Dus, go for it Funny. En als je hem niet wil en er toch aan één kan geraken; PM me dan :first: :happy:
[quote=”porschky” post=108546]ik moet de hele tijd denken aan ervaringen die we destijds als motorrijders meegemaakt hebben. Destijds hadden we heel wat kennissen die met vrij goedkope tweedehands sportfietsen reden, laten we zeggen GSX-R 600’s en konsoorten. Die reden als gekken, zowel op de baan als op circuit, en amuseerden zich te pletter (gelukkig vooral figuurlijk). Sommigen daarvan kochten zich na verloop exclusieve, dure machines, zoals Ducati 996 SPR’s, machines van toen soms al meer dan een miljoen Belgische frankjes… EN HET WAS GEDAAN MET HET GENIETEN VAN HET RIJDEN!!! Plots waren ze zooo angstig om met hun dure machine tegen de keien te gaan, dat ze de grootste schijthuizen waren geworden! Niks wheely’s meer, niks knietje tegen de grond, niks circuitdagjes meer, enz enz… Bij enkele was het op den duur zo, dat die dure SPR of SPS dan in de garage stof stond te verzamelen, terwijl ze zich ondertussen aan het amuseren waren met alweer een goedkope machine, soms zelfs een omgebouwde monobike van 30.000 fr!
Om het dus nu over deze wagen te hebben… :mrgreen:[/quote]Is een goed voorbeeld idd, maar ik denk dat onze funny nu reeds voorzichtig omspringt met zijn “materiaal”. En eerlijk gezegd als het nu een wagen is van 50.000euro, 100.000euro of 150.000euro, in mijn geval zou ik altijd even voorzichtig hiermee zijn. Enige spelbreker in dit geval, is de grote restwaarde bij wederverkoop, wat je bij de andere modellen veel minder hebt.
@Funny, als je er geen boterham minder moet voor eten zou ik er gewoon voor gaan, we leven maar ene keer hé! En met een goeie verzekering komt alles in orde, toch?
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.