Kopen of niet de 991 Club Coupe ?

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 991 Kopen of niet de 991 Club Coupe ?

• Maker
    Discussie
  • Wat denken jullie van dit model ?Wie zou dit kopen vraag ik me af ?Kijk hier

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 63)
  • S2

Als ze echt voet bij stuk houden en er slechts 12 maken, dan zal de afschrijving nihil zijn denk ik. In tegendeel, bij levering onmiddellijk verkopen op de vrije markt kan best heel wat “opleveren”.

Dan moet je wel verkopen voor er nieuwe “specials” op de markt komen.

Echt verzamelaarswaarde daar vrees ik voor, maar een meerprijs zit er zeker in. (Maar dan mag je er natuurlijk niet mee rijden 😉 )

Scheelt heel wat in prijs 😳 😉
        Bijkomend voordeel ik kan er heel de dag naar kijken en de onderhoudskosten zijn nihil .

En huppa…

http://shop1.porsche.com/germany/modelcar/911/wax20120061/

Een zoethoudertje :engeltje:

pffff 250 of 12 stuks…. zou voor de 12 gaan hoor :engeltje:
              alé als ik de nodige kudos had hé :music:

We hebben hem samen gezien in het Museum in juli hé.
                Niemand was er echt van onder de indruk.

Persoonlijk zou ik dan liever voor een Sport Classic tweedehands gaan, vind ik nog specialer.

http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=179815640&cd=634534598350000000

Ga hier mijn mening herzien 😳

Was helemaal niet op de hoogte van hoe en wat over deze wagen en dacht ook in de richting van het Sport Classic verhaal.
                  Maar nu toch serieus aan het twijfelen of het dan toch niet dom is om zo’n kans te laten liggen?

Zou zeggen nachtje niet van slapen en beslissen. Dan mij opbellen voor een toerke :relaxman:

Ene ‘ ‘k ga het zeggen walter’ of ‘t zal dokken worden beste heer 😈

[quote=”porsche914orange” post=107361]Tjah de waarde, zal even snel zakken of die sportclassic zeker?[/quote]Inderdaad, die is ook met grote trom aangekondigd in beperkte uitgave en nooit volledig uitverkocht. Er staan er trouwens verschillende te koop in Duitsland.

Ik denk dat je dat nooit mag kopen als collectors item, maar omdat je dat model graag ziet en kan betalen. De meerwaarde op termijn van dergelijke wagens daar geloof ik niet in.

Hetzelfde met de 918 die kortelings zal geleverd worden. Zelfs in deze beperkte reeks zijn al annulaties.

Ik blijf bij mijn mening, er zijn er maar 13 in de wereld, en waarschijnlijk een veelvoud hiervan als verzamelaars en die willen zoiets…

Kopen, rijden en 20 jaar houden, dan kan Funny er toch niet meer in, want tegen dan heeft reuma hem al aan een rolstoel gekluisterd… 😈
                      En dan verkopen, mooi pensioen.

Kijk maar wat al die “oude” porsches nu doen op de veilingsites.
                      Dat gaat een model waar er maar 13 van zijn en één ervan in het museum, zeker ook doen.

Dus Funny, handtekening zetten !

[quote=”Funny” post=107319]Wie zou dit kopen vraag ik me af ?[/quote]

Iemand die niet vies is om een wagen van zeggen 150K a 200K €uro te kopen – en de afschrijving voor lief te nemen … of een verzamelaar die het geld heeft liggen … of .. of ..

Ik in iedergeval niet – ookal vind ik ‘m best wel mooi/stoer 😉

Zeer mooie wagen, maar ik dacht ook te weten dat die al allemaal verkocht zijn.
                          Aan de andere kant, er zouden er 2 hier in belgie zijn. Mss een van die 2?

Tjah de waarde, zal even snel zakken of die sportclassic zeker?

Euh, zijn der hier met heel speciale connecties binnen Porsche?
                            Heb het in de Flat6 gelezen en staat ook op de website, er worden van dit model exact 13 auto’s gemaakt en worden verloot tussen de leden van alle Porsche clubs van alle landen (met 180.000 leden).

…. And because this 911 honoring the founding of the first Clubs is so rare, only very few Club members will be privileged to acquire it. Only 12 Club members will have the opportunity, through a lottery, to acquire one 911 Club Coupe each. One vehicle will remain at Porsche to honor the Porsche Club World….

Ofwel heeft er iemand hier connecties op heel hoog niveau bij Porsche ofwel is er iemand hier met heel veel h**rechance en heeft er eentje “gewonnen”…

Mocht ik er ene hebben ik zou schrik hebben om ermee naar buiten te komen.
                            Geef mij dan maar ne “gewone” 991…. :mrgreen:

Beginnen ze nu al!!!!!!! Stom, gewoon stom om dit te kopen! Is duidelijk een marketing zet, verkoop loopt niet zoals gedacht en pats een speciaal modelleken…..

Niet doen Bart, ge gaat het u beklagen ! Wachten op de GT3 (ook PDK 😥 …)

Mijn mening!

Nog eens gekeken, wel schoon 😯 en 7 schakelbak ‘available at no extra cost’
                              En toch niet doen!!!

Wat met Pdk ? :mrgreen: Dan zou ik dit niet moeten hebben ,geen keuze voor handgeschakeld 😥 😉 😉

Tis wel net pdk he :driver: :mrgreen:

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 63)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.