koplampen boxster 986

Home Forum Porsche Talk koplampen boxster 986

• Maker
    Discussie
  • Hallo ,
    Is er iemand op het forum die weet of er een verschil is in koplampen ( voor boxster 986) tussen een left hand en een richt hand driven uitvoering van de koplampen ( vervangende koplampen voor de gele )
    Met dank

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
    • :respect2: :respect2: :respect2:

0

mooi mooi, nu nog de oranje zijpinkers even vervangen naar de witte exemplaren, dan is het geheel af … :up: :up: :up:

0

Ik probeer enkele foto’s toe te voegen over mijn nieuwe led-koplampen

Attachments:
          • 2016-12-1509.52.53[640x480].jpg
          • 2016-12-1509.38.34[640x480].jpg
          • 2016-12-1509.44.45[640x480].jpg
          • 2016-12-1509.50.31[640x480].jpg
          • 2016-12-1509.44.37[640x480].jpg
          0

Hey youyou ;
            Ik moet nog wat foto’s maken van mijn ledlampen… en zodra ik die heb stuur ik wel enkele foto”s door.
            Ik vind de ledlampen echt wel mooi.
            Ze passen heel goed ( erin schuiven , handel overhalen en klaar…); alle funkties zitten erin , mooie oranje plnk-leds trouwens ook.
            Mijn garagist denkt dat ze wellicht niet door de keuring komen…
            Er volgen nog wel wat foto’s.
            Groeten

0

heb je fotootjes?
              Kan je met de leds door tc?

0

Intussen zijn de koplampen met leds besteld… aangekomen … en geplaatst.
                Ik weet dat niet iedereen er enthousiast over is… maar ik ben het wel.
                Ik bewaar natuurlijk mijn 986 spiegeleitjes om de wagen eventueel terug origineel te kunnen maken
                Groetjes

0
                S2

Inderdaad, RHD koplampen zijn geen optie in België 🙂

Maar … ik heb toen ik mijn 986 nog had een paar koplampen gekocht bij FG Porsche, nagelnieuw voor een zeer goede prijs. Originele OEM koplampen (in Bosch doos ipv Porsche verpakking).

0

Dank je Rolly .
                    Ik begreep inderdaad het verschil niet , maar uw uitleg is zeer begrijpelijk.
                    Ik keek uit naar vervangende koplampen voor mijn (gele) 986-lampen.
                    Ik zal er dus wel degelijk rekening mee moeten houden.
                    Groeten , en veel rijplezier

0

Wij rijden aan de rechterkant van de weg en zijn onze auto’s LHD (left hand drive), derhalve zijn de koplampen aan de linkerkant (rijrichting) in de lens voorzien van een obtiek in de lens dat wij onze tegenliggers niet verblinden.
                      In Engeland zijn de auto’s RHD en rijden ze links, derhalve zijn de koplampen aan de rechterzijde voorzien van de anti verblinding.

0
                    9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.