Koplampglas vervangen

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 993 Koplampglas vervangen

• Maker
    Discussie
  • Er zijn nogal wat mensen op het forum die hiermee wel ervaring hebben.
    De koplampglazen van mijn 993 zou ik willen vervangen (steenslag). Ik heb gezocht op Porsche-sites en vind hier niets over.
    Wel glas aan binnenkant gereinigd ondertss., is nu al iets beter.
    Weet iemand hoe ik dat glas kan wisselen ? Kun je dit koplampglas apart kopen ?
    Ook advies voor beter licht (is nogal zwak bij mijn 993) zou welkom zijn. (geen Xenon).

3 reacties aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
    • Oh, gemerkt dat het eigenlijk heel simpel is. Ik was in de veronderstelling dat het glas moest losgemaakt worden van het plasticgedeelte, maar blijkbaar is dat reeds op het glasgedeelte gemonteerd als je nieuw koopt. Mag dus slotje op.

Attachments:
      • 90c5e2d31fb1401b3bb8e5d653b726ef1170f6a7[1].jpg

Ik heb de koplampglazen van mijn 993 vervangen. De glazen zijn los verkrijgbaar en zijn makkelijk te installeren. Bijnhet verwijderen van de volledige koplamp wijst dat zo’n beetje zichzelf. Het enige wat daatna zeker moet gebeuren is de lichten opnieuw afstellen. Ik heb de mijne gekocht bij rose passion aan 125 euro per stuk.

A68D4DF1-C143-4EC3-9576-2B526D138028-5886-000003D5F2BD6448.jpeg

koplampglazen verwijderen DIY

3 reacties aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.