koppeling

• Maker
    Discussie
  • mijn koppeling is redelijk stroef en denkelijk aan vervanging toe, kent iemand de prijs voor deze ingreep ?

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
    • [quote=”paco986″:2mfx8eb0]Van Schoten en ik kan enkel op een maandag langstkomen.

Groetjes

Paco[/quote]

Van Antwerpen naar Gent dan afrit Lokeren, Dendermonde. Nu richting Dendermonde tot over de brug in Dendermonde en dan volg je richting Mechelen. Dus altijd rechtendoor de lichten voorbij de rotonde voorbij dan eens rechts dan 1 ste links dan weer links einde van deze straat rechts en dan over 2 drempels, en dan zie je ons bedrijf op je rechter zijde.

http://www.be.map24.com/

40 km in totaal

L.E.CARS
      STEENKAAISTRAAT 1
      9200 DENDERMONDE

0

Van Schoten en ik kan enkel op een maandag langstkomen.

Groetjes

Paco

0

[quote=”paco986″:3tqpjc19]Luc, kan ik alle dagen bij u terecht en hoe moet ik tot u rijden.

Groetjes

Paco[/quote]

Momenteel is het hier vrij druk maar je mag gerust langs komen dan bekijk ik het wel eens voor jou. Van waar kom je ergens ?

Luc

0

Luc, kan ik alle dagen bij u terecht en hoe moet ik tot u rijden.

Groetjes

Paco

0

Paco,

Daar kan ik zo geen antwoord op geven en daarom zou ik je aanraden om met je wagen eens langs te komen, en dan bekijk ik de zaak eens voor jou ( gratis)

Luc

0

Hoe weet ik of het de pomp is of de koppeling, daar de opwaardse druk van het ontkoppelings pedaal toch redelijk fors is.

0

[quote=”paco986″:3pxydps9]Beste Luc,

Het is een boxter van 1998 motor 2,5 en heeft 89000 km op de teller.

Groetjes[/quote]

De koppelingset + demonteren en monteren en afstellen + de olie vervangen van de pomp zal ongeveer op een 500 euro komen ( ex btw ).

Luc

0

Beste Luc,

Het is een boxter van 1998 motor 2,5 en heeft 89000 km op de teller.

Groetjes

0

De prijs kan ik niet zeggen daarom moet ik eerst de zaak eens bezien, het kan zijn dat je pompje niet goed is en dat dit de rede is. Kan je me eens de KM bezorgen van je wagen. Is het een 2.5 , 2.7 of een 3.2 ? en kan je me het bouwjaar ook bezorgen AUB.

Luc

0
                      Anoniem

koppeling zal idd stillekes aan vervanging zijn. Zolang ze ni slipt nog ni erg. Als ze slipt = vervangen.
                        Best es aan luc vragen (rsr)

0

[quote=”paco986″:2ha914id]mijn koppeling is redelijk stroef en denkelijk aan vervanging toe, kent iemand de prijs voor deze ingreep ?[/quote]

Slipt de koppeling ? (4e + handrem op + vertrekken ….)
                          Kraakt de bak bij inschakelen versnelling ?

Misschien is het een kwestie van afstelling … ❓ ❓

Prijs zal afhangen van wat moet vervangen worden a/d koppeling.

0
                        11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.