Koppeling Porsche 993 4S.

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 Koppeling Porsche 993 4S.

• Maker
    Discussie

• Pascal911
    Deelnemer

Wanneer ik volgas geef,dan gaat de motor in hoge toeren maar er is weinig of geen directe trekkracht.Heb me laten wijsmaken dat het de koppeling of koppelingspomp zou kunnen zijn.
      Daar het groot prijsverschil tussen koppeling en koppelingspomp,wil ik zeker zijn wat er juist mis is.Wie kan me helpen bij dit probleem?Wie kan deze uittesten voor mij en een eerlijke en correcte diagnose geven.
      Alvast bedankt voor je snelle reactie.
      Pascal911.

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
      • Bedoel,na een kleine 1000km begon ik het in de mot te hebben.

[quote=”Pascal911″:3nbg3c2p]daar ik hem nog niet voluit
          kunne testen heb,heb hem namelijk zo gekocht.
          grtz.[/quote]
          Dat meen je serieus?…….. :mrgreen:

Thx 924carreragt ,maar heb juist een afspraak gemaakt,ben benieuwd naar het resultaat,daar ik hem nog niet voluit
            kunne testen heb,heb hem namelijk zo gekocht.
            grtz.

Kweet ineens wat PB betekend………….

PB?
                Soit,vandaag afspraak gemaakt,binne 2weken moet men bolide binnen.
                Grtz
                Pascal911

Heb je een pb gestuurd. 😀

Alvast bedankt voor de tips.µ
                    Denkelijk idd de koppeling,dus aangeraden is ook de pomp te vervangen?
                    Volgens erkende porsche garage gaat me dat rond de 2000 euro kosten.
                    Iemand ervaring met kosten,en zo ja,iemand weet van plaatsers?

Grtz
                    Pascal911.

Anoniem

Misschien ook eens in uw profiel zetten van welke streek U bent.
                      Makkelijker voor kenners die U willen verderhelpen maar daarvoor niet naar de andere kant van’t land gaan rijden.

Anoniem

Pascal,

Heb het ook met m’n 993 4S gehad, ‘t is voor 99% de koppeling 😥
                        Het ene moment pakt die nog en plots is het over, niets meer…of toch niet veel.
                        Test eens op +/- 40 km/h in vierde/ vijfde volgas, gaat hij in toeren zonder te versnellen…koppeling!
                        Komt de koppelingspedaal volledig terug? dan is de pomp niet stuk.
                        Wel is het aan te raden de pomp gelijk ook te vervangen bij het vernieuwen van de koppeling, wel de volledige set zetten!
                        Sorry voor het kostelijke nieuws, succes ❗

Kan je vanuit stilstand normaal in versnelling schakelen?

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.