Koppeling ruikt verbrand

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 997 Koppeling ruikt verbrand

• Maker
    Discussie
  • Telkens ik had accelereer (wat ik haast nooit doe :mrgreen: :happy: ) ruikt mijn koppeling verbrand.
    Iemand enig idee wat dit kan zijn?
    Het betreft een 997 Carrera S.

Ik heb het de eerste keer opgemerkt toen ik een sprintje deed tegen Mushroom (ja, verloren omdat ik aan het babbelen was met zijn madam :happy: ).
    En dit weekend rook ik het opnieuw (en deze keer was Mushroom er niet bij dus het kan niet zijn wagen zijn die stonk (of hijzelf) :mrgreen: )

Ik zal het hoe dan ook laten checken in een P garage. Zal me weeral wat geld gaan kosten vrees ik 🙁

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 62)
    • Zoals eerder al geschreven hebben ze niets gevonden of gemerkt. Het enige wat ze nog konden doen was de versnellingsbak eruit halen om na te kijken. Maar daar heb ik voor bedankt omdat er voor de rest niets scheelt aan de wagen….

Ondertussen ook de faktuur gekregen. 125€ ZBTW. I can live with that :happy: :sarcastisch

Afwachten de komende weken of ik de verbrande geur nog ruik. Ik hou jullie op de hoogte 😀

PB

[IMG size=75X75]http://i1251.photobucket.com/albums/hh554/megappletvtwee/Smileys/Black/after_boom.png[/IMG]
        ° Vol Ongeloof °

[quote=”PatrickB” post=100088]Allez, ook onder V der sloef, ik hoor het al. :first:[/quote]
          Patrick, you’re next :engeltje:

[quote=”plumber” post=100069]Wat Mushroom doet kan je niet werken noemen :mrgreen: :happy:[/quote]
            Ik zou iets willen antwoorden, ik zou zelfs *moeten* antwoorden, maar wat kan ik zeggen: het is zo! 🙂 :engeltje:
            Maar ik denk dat wat we daar allebei doen toch aan elkaar gewaagd is 😉

Beste Loodgieter of champignonkweker ,Wat hebben ze daar gevonden in Latem ?

Plumber was de koppeling nu de oorzaak ?Of is er nog geen fout of oorzaak gevonden ?

ik denk dat plumber een gevoelige neus heeft … :mrgreen:

… en mushroom is een paddestoelkweker of zoiets ? :happy:

Maar daarmee weten we nog steeds niet wat de oorzaak van het ‘probleem’ was…

PB

Allez, ook onder V der sloef, ik hoor het al. :first:

Don’t worry, Mush is zijn eigen baas, net als ikzelf 😀

PB

Wel, de kans dat jij zijn baas misschien bent,
                        en ik hem geen mes in de rug wil steken,
                        kon/kan ik dit niet verwoorden, zoals jij het hier doet. :happy:

[quote=”PatrickB” post=100064]
                          En naar wat ik begreep van jullie “relatie”, is dat jullie ergens samen werken. :cool:[/quote]

Correctie, we ZITTEN ergens samen. Wat Mushroom doet kan je niet werken noemen :mrgreen: :happy:

PB

Wel Mushroom is naast een champigon op een flipperkast,
                            een sidekick van Mario (de loodgieter) Bros.
                            En naar wat ik begreep van jullie “relatie”, is dat jullie ergens samen werken. 😎

Met 165€ kan ik inderdaad leven :mrgreen:
                              Want daar zal dan de schitterende Audi A1 vervangwagen bij inzitten :happy:

PS: t’is niet omdat mijn nickname Plumber is dat ik een loodgieter van beroep ben hé … Wat moeten we ons anders voorstellen van Mushroom :mrgreen: :happy: :first:

PB

Ne Plumber lacht eens met 1600€, dat zijn die mannen hun voorrijkosten. :first:

fyi: Ik denk iets van een 165euro :drink:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 62)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.