Koppeling ruikt verbrand

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 997 Koppeling ruikt verbrand

• Maker
    Discussie
  • Telkens ik had accelereer (wat ik haast nooit doe :mrgreen: :happy: ) ruikt mijn koppeling verbrand.
    Iemand enig idee wat dit kan zijn?
    Het betreft een 997 Carrera S.

Ik heb het de eerste keer opgemerkt toen ik een sprintje deed tegen Mushroom (ja, verloren omdat ik aan het babbelen was met zijn madam :happy: ).
    En dit weekend rook ik het opnieuw (en deze keer was Mushroom er niet bij dus het kan niet zijn wagen zijn die stonk (of hijzelf) :mrgreen: )

Ik zal het hoe dan ook laten checken in een P garage. Zal me weeral wat geld gaan kosten vrees ik 🙁

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 62)
    • plumber ik vraag mij nu al de hele tijd af wat die foto van je avatar moet voorstellen ? ik veronderstel dat dat bij CM is en dat jouw wagen onder dat zeil steekt ? Dan moet je toch al een zéér goede reputatie hebben om zo verwend te worden of ben ik nu helemaal fout ? :mrgreen:

PB

Tuurlijk hebben ze nog plek voor jou wagen, zo vlak voor de vakantie nog ff het grote geld binnenhalen, ge kent ze toch die klein zelfstandige, ze kunnen altijd een serieuze zakcent gebruiken. :happy:

Zo druk hebben ze het bij CM blijkbaar niet op dit moment.
          Ik belde voor een afspraak en dacht dat ik ging horen “binnen 4 weken hebben we een gaatje in de planning meneer”. Maar neen hoor, mag maandag al binnen :applaus:

Dat was verleden jaar nog anders …. 😎

zet de factuur op mush zijn naam want ze zijn ernaast een nieuw gebouw aan’t zetten en zullen het geld kunnen gebruiken, mush kan dat dan weer aftrekken als korting op zijn nieuwe bolide :mrgreen:

PB

:wtf: Oei, geen vriendenprijsje gekregen van Bart ?

Maandag gaat hij binnen bij Carrera Motors, ik zal daar maar al het hout vastnemen dat er te pakken valt…. t’zal nodig zijn als ze me gaan zeggen wat de kosten gaan zijn… 😳

Voor de prijs van de herstelling kan ik waarschijnlijk Muush zijne 996 overkopen :mrgreen: :happy:

PB

[quote=”plumber” post=98730]:mrgreen: :happy: :first:

Patrick, gij zijt echt gene normale :drink:[/quote]

Van u komend is dat een compliment?! 😎

PB

[quote=”Mushroom” post=98820]
                    (neemt al het hout vast dat zich ook maar in de buut bevindt)[/quote]

Niks te Wooden gij, handjes boven de lakens!

Gewoon ne 996 4S, daar heb je tenminste geen miserie mee! :first: :happy:
                      (neemt al het hout vast dat zich ook maar in de buut bevindt)

Daar hebt ge gelijk in….

Plumber ik denk dat Wij verkeerd bezig zijn ! 😳 Als je ziet wat de Mush allemaal aan het doen is . :applaus: 😉

:mrgreen: :happy: :first:

Patrick, gij zijt echt gene normale :drink:

het ruikt hier naar aangebrande humor, doe mij dan ook maar zo’n wasknijper aub :engeltje: :happy:

PB

Kan je weer een tijdje je geld in je andere projecten steken. :happy:

[IMG]http://i1251.photobucket.com/albums/hh554/megappletvtwee/server.jpg[/IMG]

Tja, zou wel willen hoor maar ben geen (eeuwig) vrijgezel dus moet mijn geld nog aan andere projecten uitgeven ook :engeltje:

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 62)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.