Koppelingshuis 944s2

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht Koppelingshuis 944s2

• Maker
    Discussie
  • Zoals hierboven beschreven ben ik op zoek naar een tweedehands koppelingshuis voor een 944s2 bj 1991
    Artnr 94411604306
    Merci

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • 123

Slopers in de Limburg ken ik niet.

Ik weet niet meteen van buiten of er verschillen zijn, jij vroeg dat partnummer, ik vind dat partnummer op ebay.. Als jij al niet zeker bent wat je nodig hebt, kun je best gewoon hetzelfde partnummer nemen als nu op je auto zit.

En als ik enkel onderdelen zou zoeken die vlak bij me in de buurt waren, zou het echt wel lastig zijn om iets te vinden.

Ik wil maar zeggen, als je met oude auto’s werkt moet je toch wel iets ruimer durven kijken, en eens wat moeite doen om te zoeken en een beetje rond te bellen..

part nummer in google.Be, en dan zie je al snel of er iets opkomt.
      komt er niks op , dan zoek je naar “Porsche onderdelen” en dan komen de slopers en parts shops ook naar boven en eens rond bellen.

Een forum is geen “zoek service” voor onderdelen die makkelijk te vinden zijn.

0

heb je al gebeld met van kessel uit deurne (NL) of exclusive-classics in Hulst (NL) ?

0

En welke slopers zijn er zo in regio Limburg?
          Alvast dank!

Zijn deze gelijk voor een s2, 2.5 en 2.7 of anders?

0
          123

meerdere op ebay te vinden rond de 170 euro geleverd.
            en ik ga er vanuit dat gelijk welke Porsche parts sloper er ook liggen heeft.

0
          4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.