koppelingspedaal piept 911 1977

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 koppelingspedaal piept 911 1977

• Maker
    Discussie

• Frederic_911
    Deelnemer

Als ik de koppelingspedaal indruk piept dat onderaan, hoe zit dat in elkaar en hoe kan ik eraan? Is dit gemaakt met nylon bussen ofzoiets? 🙄

2 reacties aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • En waar piept het dan, aan je pedaal ? of achteraan onder je wagen ?

Luc
        http://www.lecars.be

Gewoon de mat naar achter halen van de pedalen, en dan zal je zien dat er een houten plaat zich achter de pedal bevindt.
          Deze kan je onderaan losschroeven met een bout. Eenmaal deze losgemaakt kan je de houten plaat over de pedalen heen schuiven, behalve over het gaspedaal, die moet je ook even onderaan losschroeven en er afhalen, er blijft dan een ijzeren stangetje staan, waar je na de werkzaamheden gemakkelijk terug het gaspedaal kan op vast klikken.

éénmaal dat de houte plaat weg is, zie je héél het systeem steken in de cockpit waar je koppeling mee aangedreven is.
          Ik zou zeggen wat smering kan hier tot zijn recht komen, maar er kan idd een bus versleten zijn.

2 reacties aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.