Kort Porsche verleden

Home Forum Stel jezelf even voor ! Kort Porsche verleden

• Maker
    Discussie
  • Nieuw op het Forum, bij deze mijn kort Porsche verleden:

Mijn Porsche van 2009:

Porsche 911 3.2 Carrera BJ 1984
    76133_10150096161475549_578265548_7619344_6924627_n.jpg

Mijn Porsche van 2010:

Porsche 996 3.4 Carrera 2 BJ 1998
    DSC00705.JPG

DSC00703.JPG

Mijn Porsche van 2011:

Porsche 911 3.2 Carrera BJ 1984
    Overgekocht van mijn broer, daarna terug aan hem verkocht.
    Ongeziene staat, wagen helemaal herdaan door Porsche. Compleet nieuw, echt een pareltje.
    IMG_05082.JPG

Mijn Porsche van 2012 en nog steeds in mijn bezit:

Porsche 996 3.6 Carrera 2 BJ 2002 in heel mooie staat.
    Momenteel iets te braaf, ik denk eraan om er BBS Le mans velgen op te zetten.
    IMG_72535.JPG

IMG_72463.JPG

Ik overweeg momenteel om een 996 4S aan te kopen, indien ik een redelijke prijs krijg voor mijn 996 C2.

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 33)
    • [quote=”Rocco” post=103298]welkom, eindelijk eens wat concurrentie voor onze Cedric qua leeftijd en van auto verwisselen :mrgreen:[/quote]

😆 😆

welkom op de forum :relaxman:

welkom, eindelijk eens wat concurrentie voor onze Cedric qua leeftijd en van auto verwisselen :mrgreen:

XXX

Welkom e, proficiat met de opgesomde renstal ! :relaxman: !
            1984 Carrera, klinkt gekend, ik weet niet van waar maar ‘t lijkt me iets dat ik precies nog al eens ben tegen gekomen 😀 😀

Welkom.

ps:ge moogt ook langer dan 1 jaar met een Porsche rijden hé. :relaxman: :relaxman: :relaxman:

Welgekomen en hopelijk ben je niet even snel weer weg zoals de Porsches 😀

het enige nadeel om zoveel te switchen is de terugkerende BIV denk ik dan.

Bedankt heren!
                    Er wordt hard gewerkt om elk jaar mijn droom waar te maken.

Ik overweeg het om de 996 weg te doen om stilaan uit te kijken naar een 4S.

Inderdaad blauwe 3.2 is top! Daarom blijft deze dan ook in de familie.
                    Maar is zonde om in het Belgische klimaat dikwijls mee buiten te komen.

Welkom!

In uw plaats had ik die blauwe 3.2 gehouden.
                      Prachtige wagen!

Welkom hier .
                        Staat jouw nog een mooie Porsche toekomst te wachten .
                        Nog modellen en types Porsche genoeg om te kopen 😉

Lees ik tussen de regels door dat je huidige wagen te koop staat.

Welkom Christof ,Kort maar krachtig Porsche verleden zo te zien .

Wim

Welkom Christof, en waarschijnlijk in de goede stal geboren. 😉

Zover ik lezen kan is het een Christof S die 21 jaar is , veel centjes heeft en elk jaar een andere Porsche koopt .
                              Meer is idd niet bekend :engeltje:

Mooi, 🙄 ?

Van harte welkom hier op het forum .
                                  Elk jaar een andere Porsche en dat al vanaf een leeftijd van 19 jaar .
                                  Jij hebt duidelijk iets beters gedaan dan ik toen ik die leeftijd had .
                                  Toen reed ik met Moeders Civicje rond

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 33)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.