Kort voorstellen

Home Forum Stel jezelf even voor ! Kort voorstellen

• Maker
    Discussie
  • Hallo,

Even kort voorstellen ik ben Anthony en heb een maand geleden een carrera 3.2 uit 1984 gekocht en op zoek naar interessante weetjes kwam ik hier terecht.

Alvast bedankt

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 20)
    • Bij ons zijn de ringen ook gewoon rood (rode US targa uit 85), hebben ze er in de garage ook nog opgezet als de US lichten vervangen zijn. Veel *porsche en :driver: plezier

De ringen rond de lichten moeten inderdaad terug in koetswerkkleur komen :up: dat vind ik mooist, maar Tommeken je spreek van toch nog met SC stuur dat is toch niet origineel of wel in het begin?

weer een gelukkig mens erbij, mooie wagen, gefeliciteerd :first:

ken

Mooie *porsche have fun ermee!

Proficiat met de aankoop en veel plezier ermee!

tom

hoi
                ik heb ook een rode 1984 targa :relaxman: en bij mij zijn de koplampringen ook mee gespoten in koetswerkkleur
                ja 1984 is het 1ste jaar met de 3.2 erin :music: en toch nog met het stuur van de SC :happydance:
                ik vind het echt super om mee te rijden :driver: drive safe

Eveneens vanuit deze richting nogmaals proficiat Anthony!
                  Kijk alvast ontzetten uit naar het moment waarop we met onze beide wagens samen op schok zijn! 🙂

mooie Porsche, is idd een US model, meestal zijn het chromé ringen die er nadien opstaan omdat ze andere koplampen moeten steken, spuiten in carrosseriekleur zou ik zeggen :happydance:
                    veel plezier en geniet van je beauty :first:

Welkom op het forum Anhony 🙂

Hopelijk kunnen we binnenkort een ritje maken inderdaad :driver:

Was inderdaad een us versie, een avond zoals gisteren en moeten wachten om te rijden zou een mens toch zot maken :p

PDS

Proficiat :up:

XXX

Welkom AVQ, weer een 1984 Targa erbij :up: :up:

Ringen ronde de koplamp zijn er nadien op geplaatst vermoed ik omdat het een US versie was?

welkom
                              mooie targa 3.2 heb je
                              heerlijke auto’s zijn het veel plezier er mee
                              :drink:

welkom en proficiat met je goede keuze van een 3.2 te nemen. :drink:

Bedankt 😀

De wagen staat nog bij de verkoper omdat er nog wat details moeten veranderen.

Maar ik heb wel enkele foto’s, ter info: de mistlichten moeten wel nog origineel gezet worden en de ringen rond de lichten ik weet niet of dit origineel is maar deze komen wel terug in het rood.

Attachments:
                                  • 20140509_134902413_iOS.jpg
                                  • 20140509_134348024_iOS.jpg
                                15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 20)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.