Korte & snelle vragen topic

Home Forum Porsche Talk Korte & snelle vragen topic

• Maker
    Discussie
  • Je weet wel, je zit met zo’n onnozele/ domme/ simpele vraag welke niet de moeite is om een nieuw topic over te beginnen, maar tegelijkertijd blijf je toch met die vraag zitten. Hier kan je ze stellen 8)

Direct aftrappen met: als je zo’n backdate doet, waar haal je de chroom trim rond de vensters? Of die openklappende voor- en achter zijruiten? Is dat recup vanop eBay oid, of kan je die nieuw bestellen?

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 513)
      • Aankoop replica Fuchs velgen.

Iemand een goede (slechte) ervaring in aankoop van nieuwe NIET-originele Fuchs velgen met zwart hart???
        Qua dealers (Joma parts – Rose passion) of merken (Baird- Maxilite-SSP-JBW’s)???

Mijn voorkeur gaat naar:
        – voorzijde 7Jx16 ET23 205/55 R16
        – achterzijde 8Jx16 ET10 225/50 R16

Bedankt voor jullie antwoorden
        Ronny

0

Zonder de bouten thv de rubber te lossen zal het niet gaan. :popcorn:
          één van de boutjes gaat door de rubber.

kotfluegelkeder_fuer_porsche_911_breit.jpg

0

Als 911-analfabeet kan ik je enkel melden dat je die bij een 914 er gewoon in duwt, het is een soort weerhaakprofiel in doorsnede. Uitgedroogd en hard zijn ze allicht onvermijdelijk ook wat smaller gekrompen m.i., dus gewoon eruit trekken zou moeten lukken? Nieuwe maak je dan een beetje langer dan de groef, zoals een plechtige communie kostuum op de groei.

0

Hoe vervang je best deze wing seal?

wingseal.jpg

De mijne zijn door de zon uitgedroogd en hard geworden.

Ik vermoed de bouten van de voorvleugel wat los zetten.. allemaal of slechte enkele?
              Alle tips welkom

0

Ne Zwarte Pijl zonder ne Zwarte Pijl, nah … :think: :censored:

0

Heb deze mint groene ook al zien passeren. Vet hok! :first:
                  Rolkooi zou me niet storen, valt niet zo heel erg op en ‘t kan altijd eens van pas komen. Die overdreven zetels zijn ook mijn ding niet.
                  Strikt bekeken wel een duur spulletje dan ivm die van Sammy. Rolkooi kost een paar 100 Euro en die zetels zijn imo minder waard dan “echte” zetels van de 964, velgen en verlaging kosten ook geen 10.000’en Euro’s, blijft over: de speciale kleur :salut:

Heb er wel zo’n paar zien staan op de 964-parking op Le Mans Classic, itt Murano, waar ik er geen enkele van gezien heb 🙁 Iemand van hier die ook geweest is en daar een Murano gespot heeft, want wij waren er alleen op zaterdag.

0

Die van Sammy is prachtig zoals hij is. Mijn droom-964 zie ik op dit ogenblik echter ongeveer als een RS touring. Dus sportiever mechanisch, maar binnenin behoud van alle comfort. Een soort van trans-Europa express.

Deze bij LP Motor Barcelona bevalt me van buiten , minder van binnen: bijvoorbeeld de zetels vind ik er al over. En die rolkooi moet ook niet. Prijs 69K. Motor is standaard 250 pk.

CUf1MF9XAAAdMSG.jpg

$_3.JPG

Ach, kan goed zijn dat ik nog bijdraai en het op een standaard model hou.

0

Dan spreken we over dezelfde wagen 8)
                      Sammy zal ‘t hier wel lezen zeker? Dan kan hij nog altijd beslissen of hij hem weg doet of niet…

0

Ik sprak met Sammy over zijn 964 die half en half te koop was maar ik had begrepen dat hij hem uiteindelijk liever hield. Hij heeft gelijk.

0

ik ken alleen iemand wie zenne 993 verkoopt 😀

0

Ik wil ooit een 964, maar niet nu… En wat ik er mee wil weet ik nog niet zeker, maar het zal een 964 blijven, geen backdate want aan de looks van een 964 is niets verkeerd.

Wie is de ongelukkige die zijn 964 verkoopt?

0

Nee. Want op dat moment maak je er een Bob de Bouwer van.
                              Tenzij je van plan bent om ‘m volledig te verbreden, backdaten, slammen, etc… Dan is het *jouw* project en dan steekt het blijkbaar allemaal zo nauw niet meer. Je maakt er dan toch een compleet andere auto van.
                              Als ‘t de bedoeling is met een 964 rond te rijden die eruit ziet als een 964 dan zou ik op jacht gaan naar een C2 als je persé een C2 wil :up:
                              Er staat hier op het forum onofficieel een C2 te koop met vele nieuwe stukken en een volledige respray, handgeschakeld en al, en voor zover ik weet moet hij maar 50k kosten. :salut:

0

Als ik de websites met 964 te koop afspeur, zie ik veel meer Carrera 4 dan Carrera 2 en vooral voor lagere prijs te koop staan. Stel dat je de auto toch wil onderwerpen aan een grondige revisie, is de ombouw naar Carrera 2 dan een zinvolle operatie?

0

Idd, maar de stadslicht is al afgesloten, moet nog de glaasjes vervangen door de bumperband.

bedankt voor de hulp Wim!

0
                                15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 513)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.