Korte & snelle vragen topic

Home Forum Porsche Talk Korte & snelle vragen topic

  • Maker
    Discussie
  • Je weet wel, je zit met zo’n onnozele/ domme/ simpele vraag welke niet de moeite is om een nieuw topic over te beginnen, maar tegelijkertijd blijf je toch met die vraag zitten. Hier kan je ze stellen 8)

    Direct aftrappen met: als je zo’n backdate doet, waar haal je de chroom trim rond de vensters? Of die openklappende voor- en achter zijruiten? Is dat recup vanop eBay oid, of kan je die nieuw bestellen?

15 reacties aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 513)
    • ik heb zelf een stel gemaakt die je gerust een tijdje kan komen uitlenen.

        Ik ga volgende week mijn achtertrein uit elkaar halen. teneinde de veren te kunnen doen ben ik van plan een set veerspanners te kopen. Een beetje zoeken op het net geeft oneindig veel verschillende types. Iemand hier die wat advies kan geven?

          Idd opnieuw naar de keuring en een keuring voor verkoop laten doen. Dit zal waarschijnlijk op garageplaten moeten omdat er nu geen kenteken meer op het voertuig zit. Je ontvangt dan een nieuwe aanvraag tot inschrijving.

            op de website van goca staat:

            De nieuwe koper van het voertuig moet deze aanvraag tot inschrijving aan de DIV overmaken via zijn verzekering. Dit document blijft 2 maanden geldig.

              Begin december kocht ik de 993 cabrio en kreeg ik daarbij een aanvraag tot inschrijving.
              Nu wil ik hem vandaag inschrijven (4maanden later)… helaas vervallen aanvraag tot inschrijving… Opnieuw naar de keuring ? :-/

                Iemand een idee welke Porsches zijn/waren uitgerust met een PCM 1?

                  Hallo,

                  ik ben op zoek naar het schermpje van een pcm 1 module.
                  Kunnen jullie mij zeggen welke modellen met de pcm 1 waren uitgerust?

                  Ik vrees dat ik op Porsche gebied nog veel te leren heb, dus meer info kan ik niet geven helaas :p.

                  Bedankt!

                  Grtz,

                  Chris

                  F

                    Als dat altijd zo is heb ik niks te vrezen.Thanks :drink:
                    Neemt niet weg dat ik het probleem nog moet oplossen maar ik zou toch graag in’t kort eens de baan op gaan met de SL nu het weer toch wat beter wordt. :driver:

                      [quote=”FirstP” post=199865]Zou een goed idee zijn om zelf m’n lichten te mogen bedienen maar dat heb ik nog nooit meegemaakt hoor. Die mannen doen toch het testen van lichten tesamen met de remtest?
                      …[/quote]
                      de (hand)remmen en schokbrekers doen ze idd zelf, en dan doen ze intussen alleen nog wis/was, pinkers, rem- en mistlamp

                      PB

                        [quote=”deepee” post=199862]

                        Oeps niet “echt” gelezen en zag de bout als een dopsleutel… :mrgreen:

                        Wim

                          Wilde ik net ook schrijven, gewoon bij Wurth bestellen, hebben wij ze ook vandaan.
                          En hebben een set waar de meest voorkomende maten inzitten, want deze komen steeds meer voor op auto’s.

                            deze socket is niet wat ik nodig heb denk ik Patrick, deze is voor bouten met gekartelde buitenkant zoals deze (en ik heb 12-kartel inbus boutjes).

                            maar je hebt me wel op het juiste spoor gezet met je link op fleebay, blijkbaar zijn ze verkrijgbaar in de wurth shops, dus straks eens ff naartoe bollen. Tnx !

                            PB

                              deepee BBS heeft een speciale tool nodig. Kijk eens op de volgende link, ben wel niet zeker of het de juiste is. 😉
                              >> klik <<

                              F

                                Zou een goed idee zijn om zelf m’n lichten te mogen bedienen maar dat heb ik nog nooit meegemaakt hoor. Die mannen doen toch het testen van lichten tesamen met de remtest?
                                Als het is zoals Jorge aangeeft zal dat natuurlijk ook weinig uitmaken.

                                P.S.Is dat niet gewoon een Torx bout ?

                                  nooit geweten dat ze deze controleren. gewoon zorgen dat jij op de stoel zit na de CO test, zodat jij de lichten kan bedienen wanneer deze getest worden. in het keuringsstation van Turnhout is dit de standaard procedure. zo kunnen ze de hoogte afstelling van de lichten controleren met één mannetje.

                                  en meteen een vraag beantwoorden met een volgende: de bit voor de BBS boutjes, is dit een special tool of gewoon een standaard 8 mm 12-kant verkrijgbaar in de vakhandel?

                                15 reacties aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 513)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.