Korte & snelle vragen topic

Home Forum Porsche Talk Korte & snelle vragen topic

• Maker
    Discussie
  • Je weet wel, je zit met zo’n onnozele/ domme/ simpele vraag welke niet de moeite is om een nieuw topic over te beginnen, maar tegelijkertijd blijf je toch met die vraag zitten. Hier kan je ze stellen 8)

Direct aftrappen met: als je zo’n backdate doet, waar haal je de chroom trim rond de vensters? Of die openklappende voor- en achter zijruiten? Is dat recup vanop eBay oid, of kan je die nieuw bestellen?

15 reacties aan het bekijken - 181 tot 195 (van in totaal 513)
    • slechte productie? Overspanning? Vochtigheid? Overhitten?

heeft iemand een verklaring/tip waarom de gloeilamp van een Smart telkens kapot gaat? iedere keer vooraan aan dezelfde kant.

naast Houndstooth, Pepita of Jacquard levert Hahnentritt als zoekargument blijkbaar nog het meeste hits op.
          Tnx Robin !! Ik sta met de neus in de juiste richting.

Ik heb normaal nog ergens wat links staan maar m’n laptop is op dit moment nogal een puinhoop en bovendien nog erg traag ook…

Heb dan maar eens gekeken op ebay.de: http://www.ebay.de/itm/Sitzstoff-Autostoff-Bezugsstoff-Porsche-Hahnentritt-in-schwarz-weis-Pepita-NEU-/290889522811?pt=DE_Autoteile&hash=item43ba5dde7b

Even ter info, het lijkt er dan wel op maar het is houndstooth ipv dogtooth
            Pepita is de andere zoekterm 😉

WOEHAHAHA YIPPIE YIPPIE YEAH mijne otto wordt dan stanté pédé nog meer waard met Lagerfeld stoelen der in van Channel. laat dat rokje maar waar het is, zo’n droge scheur met stoppeltjes hoef ik niet zo vlak voor het avondeten

Neen Deepee, zitten blazen op uw scherm zal niet helpen bij dat rokje :happy:

Bij Chanel, genaamd Pied-de-poule :respekt:

cebde9fab2ef9ab58a48cc77ee21f981.jpg

heeft iemand een adresje in B (of online int’l) om dogtooth textiel te bestellen waarmee je porsche stoelen kan bekleden?

voor de experten logistiek & expeditie onder ons: hoe kan je invoerrechten vermijden op goederen die vanuit duitsland naar USA werden verkocht en nu terug naar europa keren?
                      het betreft spullen met een geschatte waarde van 50$ + 15$ shipping.

Ik weet niet in een Porsche zoals Luc zijne, maar in vele andere wagens toch verschil gevoeld hoor.
                        Auto staat dan wat strakker op de voorwielen.
                        Bij mijn Focus RS scheelt het veel in tractie bij uitkomen bocht :relaxman:
                        alleen krijg ik er dan natuurlijk een hele boel torque steer voor in de plaats :happy:

Wim

Maar ga je op de gewone weg niets van merken, doe je daartegen veel circuits aan, dan heeft het nut.

Das juist :up:

Is dit geen veerpootbrug?

Dient volgens mij om de stijfheid van de carosserie te bevorderen en aldus ook het weggedrag te verbeteren.

Correct me if I’m wrong…

Met het risico om voor idioot versleten te worden vraag ik het toch; hoe noemt dit, waarvoor dient het en heeft het nut? 😳

911stb-1.jpg

PDS

Nee nee Erwin, ze gaan het eerst kloppen bij rijken :ass: :ass:

15 reacties aan het bekijken - 181 tot 195 (van in totaal 513)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.