Korte & snelle vragen topic

Home Forum Porsche Talk Korte & snelle vragen topic

• Maker
    Discussie
  • Je weet wel, je zit met zo’n onnozele/ domme/ simpele vraag welke niet de moeite is om een nieuw topic over te beginnen, maar tegelijkertijd blijf je toch met die vraag zitten. Hier kan je ze stellen 8)

Direct aftrappen met: als je zo’n backdate doet, waar haal je de chroom trim rond de vensters? Of die openklappende voor- en achter zijruiten? Is dat recup vanop eBay oid, of kan je die nieuw bestellen?

15 reacties aan het bekijken - 196 tot 210 (van in totaal 513)
    • Mijn Cayman is begin nov 2014 ingeschreven, ik ontving mijn rekening rond de jaarwisseling. Was wel een nieuwe inschrijving (van een geïmporteerde tweedehands). misschien geven ze daar voorrang aan.

Dat zei ik hem ook al 😀
        Bedankt voor het snelle antwoord.

heb ook al gehad dat het enkele maanden duurde….
          Don’t worry….al het om te betalen is vergeten ze het niet, en als de storting te lang op zich laat wachten (verloren bij post) dan volgt er wel een herinnering :drink:

Nieuwe vraag 😀
            Hoelang duurt het normaal ongeveer vooraleer de rekening van de DIV in de bus valt na inschrijving van een 2de hands wagen?
            Mijn broer heeft in november 2014 een 2de hands Peugeot :puke: :happy: gekocht en zijn plaat van zijn vorige Peugeot overgenomen naar de huidige.
            Zijn inschrijving bewijs heeft ie al maar nog steeds geen rekening voor BIV en rijtaks.
            Op zich wel tof maar hij wil toch in orde zijn. Misschien is het verloren geraakt bij de post.

mss iemand hier met een OLDIE die interesse heeft, via z’n club lid is van BFOV en die in de buurt woont:

Op zaterdag 21 maart 2015 organiseert de BFOV in samenwerking met S.B.A.T. NV een vrijwillige keuring van de oldtimer. Het is de bedoeling dat de liefhebbers geheel vrijblijvend hun oldtimer laten keuren.

We nodigen u dan ook uit om deel te nemen aan dit evenement en verzoeken u om tijdig in te schrijven (voor 15/03/2015).

Praktische details :

Datum : Zaterdag 21 maart 2015
              Uur : Tussen 09.00 en 13.00 uur
              Plaats : Keuringscentrum Sint-Denijs-Westrem, Industriezone “Poortakker”, Poortakkerstraat 127, 9051 Sint-Denijs-Westrem

Aantal: Maximum 50 oldtimers
              Inschrijvingen: Via de BFOV per email sec@bfov-fbva.be of telefonisch 0495 38 98 12

Vermelding van :

Uw naam, voornaam en adres
              Gegevens voertuig : merk – type – bouwjaar
              Keuze tijdstip (09.00-10.00 ; 10.00 – 11.00 ; 11.00 – 12.00 ; 12.00 – 13.00 uur)

Documenten: U dient de dag zelf alle boorddocumenten mee te brengen.

Bevestiging :De BFOV stuurt u begin maart een bevestiging van uw deelname
              Prijs : Gratis

S.B.A.T. NV zorgt ter plaatse voor een hapje en een drankje en zal het voertuig controleren en u wijzen op de eventuele herstellingen die noodzakelijk zijn. Op deze manier draagt u bij tot een hogere verkeersveiligheid en het positief imago van de oldtimerwereld.

Voor alle info : 0495 38 98 12 – sec@bfov-fbva.be

Toegangsplan : zie http://www.sbat.be rubriek Contact met de verschillende invalswegen

[quote=”Pitchie” post=192756]

ken wel een Ford Erection

Laat ik die nu net gekocht hebben als DD! 😀 [/quote]

‘t zal wel deze ford EDGE sport zijn die pitchie bedoelde zeker ?

S2

[quote=”Harley G” post=196764]Vandenberghe kende ik nog niet. Bedankt voor de tip PDS!

[/quote]

Is sowieso de moeite om eens langs te gaan! Staat altijd heel veel *luv (was er zo geen kwijl icoontje) in de showroom. (Maar de prijzen staan op een even hoog niveau 🙂 )

kan iemand mij vertellen welke wielbouten er origineel op de boxster van 99 staan? De mijne zijn niet meer om aan te zien, roestig.

de 997.1 heeft idd als optie code 650 een ‘sun-moon roof’ KLIK

You have no idea, isn’t it? Wees maar gerust! Zal morgen eens naar ene gaan kijken met gewoon schuifdakje met haar….

zou zij het verschil merken Harley G??

deepee, je weet goed genoeg wat ik bedoel….:). In plaats van de zeldzamere en duurdere 997 Targa mkii, heb ik nu al een “go” voor de coupé met schuifdak maar dat moet dan wel weer van glas zijn…. :bounce:

vanaf 993 tem 997 kan je niet echt van een targa spreken hè, da’s toch gewoon een coupé met een panoramisch schuifdak 😎

Zeg slimmeke, dat is de Targa. Ik heb het over de coupé met schuifdak….

Schuifdak of Targadak?

15 reacties aan het bekijken - 196 tot 210 (van in totaal 513)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.