Korte & snelle vragen topic

Home Forum Porsche Talk Korte & snelle vragen topic

• Maker
    Discussie
  • Je weet wel, je zit met zo’n onnozele/ domme/ simpele vraag welke niet de moeite is om een nieuw topic over te beginnen, maar tegelijkertijd blijf je toch met die vraag zitten. Hier kan je ze stellen 8)

Direct aftrappen met: als je zo’n backdate doet, waar haal je de chroom trim rond de vensters? Of die openklappende voor- en achter zijruiten? Is dat recup vanop eBay oid, of kan je die nieuw bestellen?

15 reacties aan het bekijken - 211 tot 225 (van in totaal 513)
    • jazeker *luv

Is het schuifdak van een 997 altijd in koetwerkkleur of heb jer ook met een doorschijnend, glazen dak…..

Vandenberghe kende ik nog niet. Bedankt voor de tip PDS!

@Sensa: niet enkel de Targa. 🙂

[quote=”Harley G” post=196745]De missess wil morgen naar Lokeren voor een zoldertrap……en ik vraag me dan spontaan af of er in Lokeren en omstreken geen goede Porsche verkoper zit type Jurgen Bulen, Van Beurden, Aecars…..
            Dan kan ik daar eens gaan kijken…..het kriebelt.
            Let me know!

Edit: of op de weg ergens tussen Mechelen en Lokeren[/quote]

Waar kriebelt het? Bij de 997 Targa???

PDS

Je véél aanwezige ! :coolness:

Groot nieuws te melden ? :think:

Zo zo iedereen aanwezig

PDS

Beetje verder bij Gent heb je uiteraard Vandenberghe en Carrera motors

Nog een béétje verder Powercars :up:

De missess wil morgen naar Lokeren voor een zoldertrap……en ik vraag me dan spontaan af of er in Lokeren en omstreken geen goede Porsche verkoper zit type Jurgen Bulen, Van Beurden, Aecars…..
                    Dan kan ik daar eens gaan kijken…..het kriebelt.
                    Let me know!

Edit: of op de weg ergens tussen Mechelen en Lokeren

Kortste & snelste antwoord ooit! :first:
                      Setje besteld :lekker:

PB

Dat kost 2 keer niks, gewoon googlen op us knipperlichten module. :coolness:

Hopend op een kort & snel antwoord en geen polemiek over petjes, waardebehoud, keuring,etc…
                          Ik vind dagrijverlichting op een oudje knap en zou dat graag integreren op mijn 964. Weet iemand hoe dat moet?

De iets langere vraag (en uitleg).
                          Al diverse fora afgeschuimd, blijkbaar bestaat de (Amerikaanse) dagrijverlichting van een 964 uit de achterlichten en de voorste mistlampen. Dat wil ik niet. Ik wil de 4 knippers constant laten branden. Er zou een kit voor bestaan in the US of A, maar de Yankee wil niet shippen naar Europa.

Ik heb de laatste tijd al vaker gemerkt dat ik (simpele) dingen vergeet maar dat het zo erg aan het worden is… 😯 😐
                            Straks moet ik een naamplaatje gaan dragen… 😆 Wat eigenlijk niet grappig is want misschien mankeer ik echt wel iets… 🙄

Ik doe het daar niet voor hoor Mush, ik doe het voornamelijk voor mezelf. Ik wil alles zeer netjes en correct in orde hebben.
                            Plus ik zag dat Kristof (de verkoper) dat bij één factuur gedaan had, en het leek me wel leuk om dat verder te zetten naar alle facturen. 😉

Perfect excuus om heel de avond niet bij mijn vriendin te zitten! :first:

:happy:
                              + als het al of niet kloppen van een PET nummer op een oude factuur er moet voor zorgen dat mijn auto al of niet verkocht geraakt dan mag de koper :ass:

PB

[quote=”WES-RS” post=195320]Ah, weeral iets bijgeleerd se. 😀 Wist niet dat Porsche PET online had staan.[/quote]

Oh jawel, je was het enkel vergeten Wes. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

[quote=”PatrickB” post=137312]En deze PET pagina’s van Porsche zelf?
                                >>Porsche PET<<[/quote] [quote="WES-RS" post=137314]Nog nooit gezien, gehoord, tegengekomen,... :oops: Anyway... Bedankt! :up: (geslaagde come-back Patrick :mrgreen:)[/quote]

>> Link naar de post << 😎

Ah, weeral iets bijgeleerd se. 😀 Wist niet dat Porsche PET online had staan.

Helaas is de PET op de website ook update 248, dezelfde als ik heb dus.
                                  Misschien moet ik een oudere versie hebben. De zoektocht gaat verder. 😉

Alvast bedankt heren. :respect2:

15 reacties aan het bekijken - 211 tot 225 (van in totaal 513)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.