Korte & snelle vragen topic

Home Forum Porsche Talk Korte & snelle vragen topic

• Maker
    Discussie
  • Je weet wel, je zit met zo’n onnozele/ domme/ simpele vraag welke niet de moeite is om een nieuw topic over te beginnen, maar tegelijkertijd blijf je toch met die vraag zitten. Hier kan je ze stellen 8)

Direct aftrappen met: als je zo’n backdate doet, waar haal je de chroom trim rond de vensters? Of die openklappende voor- en achter zijruiten? Is dat recup vanop eBay oid, of kan je die nieuw bestellen?

15 reacties aan het bekijken - 226 tot 240 (van in totaal 513)
  • PB

De meest up to date versie van PET staat gewoon steeds online bij Porsche. 😉

Dat idee had ik ook al, dat sommige onderdeelnummers veranderd konden zijn. Bedankt deepee en Patrick voor de bevestiging. :up:

Zelf heb ik PET update 248. Iemand die nieuwer heeft?

PB

Klopt als een zwerende vinger deepee, ik ben zelf ex Audi magazijnier en dat komt geregeld voor.

[quote=”WES-RS” post=195276]Iemand die weet waarom een filter met code 944 107 201 08 aangegeven staat op een factuur … maar ik hem op PET terug vind als 944 107 201 03? [/quote]

onderdeelnummers durven blijkbaar al eens veranderen na enige tijd. zo had ik nieuwe klembanden nodig na het aanpassen (inwendige bypass) van een 986 uitlaat. ik bel met het onderdeel in m’n handen naar het magazijn van ons OPC en dicteer het nummer. ik krijg prompt als antwoord “dat kan niet meneer. dat nummer bestaat niet eens” het gesprek is na een paar minuten ping-pongen geëindigd op “ja maar, zo’n oude stukken. ze maken die nog wel maar tegenwoordig staan die onder een ander nummer in de PET”.

Ik denk niet dat elk 11 cijferig codenummer handmatig ingevoerd wordt op iedere factuur.
              Daarom dat ik het vraag, misschien is er een andere reden?

Ik had het graag geweten daar ik heel mijn factuurhandel aan het doornemen ben en alle PET papieren wil afdrukken voor bij de facturen te steken.
              Plaatjes bij de praatjes zijn wel zo leuk. Dus moest ik hem ooit verkopen, dan is alles lekker duidelijk. :up:

[quote=”pds trading” post=194941]@Deepee: er zit iemand voor interieurs in Kontich. Kunnen daar zelf borduren e.d. Heel mooi en verzorgd werk daar :up:
                Weet de naam wel niet meer ….[/quote]

Is het niet Merxcks op de steenweg,zelf al een paar interieur laten vernieuwen en steeds tevreden van .
                Als ook in de blauwe 911 cabrio

Attachments:
                • groenten082-800.jpg

Dat de madam van de facturatie zal verkeerd ingevoerd hebben zeker.

Iemand die weet waarom een filter met code 944 107 201 08 aangegeven staat op een factuur van P Verellen,
                    maar ik hem op PET terug vind als 944 107 201 03?

Of zie ik iets over het hoofd? :think:

PDS

@Deepee: er zit iemand voor interieurs in Kontich. Kunnen daar zelf borduren e.d. Heel mooi en verzorgd werk daar :up:
                      Weet de naam wel niet meer ….

ik ben er nog niet uit of ik de achterstoeltjes deels/volledig ga behouden/verwijderen, maar heeft iemand tips / ervaring om autotapijt en lederen zetels te borduren ? ik zoek iemand die mijn bestaande tapijt kan voorzien van een RS borduursel. ik had deze al gevonden, maar kennen jullie alternatieven in antwerpen/limburg ?

Attachments:
                        • tapijt3.8geborduurd.png
                        • RecaroClassic_GreyleathermetRSborduursel.png

Die OEM velgen zijn denk ik niet in 19″ te krijgen, die gt2/3 RS imitatievelgen wel.

[quote=”WES-RS” post=193879]Zijn andere velgen deepee, kijk maar naar de wielmoer gaten. En op die Cayman liggen geen 20″ velgen, maar lijken me eerder 19″. :think:[/quote]

als deze OEM velgen er zo hard op gelijken en volgens crossbytje ook in 19″ te verkrijgen, dan zou ik die “originele” er onder steken.

Ik zie dat ze soms ook GT2 RS genoemd worden, en vind ze eigenlijk wel vet op die Cayman. Zijn te krijgen in 19″ en 987 breedtes.

Zijn andere velgen deepee, kijk maar naar de wielmoer gaten. En op die Cayman liggen geen 20″ velgen, maar lijken me eerder 19″. :think:

ik denk toch OEM; 991 20-inch Carrera S wheels in Platinum maar dan met gepolierde spaken en velgrand

15 reacties aan het bekijken - 226 tot 240 (van in totaal 513)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.