Korte & snelle vragen topic

Home Forum Porsche Talk Korte & snelle vragen topic

• Maker
    Discussie
  • Je weet wel, je zit met zo’n onnozele/ domme/ simpele vraag welke niet de moeite is om een nieuw topic over te beginnen, maar tegelijkertijd blijf je toch met die vraag zitten. Hier kan je ze stellen 8)

Direct aftrappen met: als je zo’n backdate doet, waar haal je de chroom trim rond de vensters? Of die openklappende voor- en achter zijruiten? Is dat recup vanop eBay oid, of kan je die nieuw bestellen?

15 reacties aan het bekijken - 241 tot 255 (van in totaal 513)
    • Namaak hoeft daarom niet slechter of onveiliger te zijn dan the real deal. Ik rij ook met namaak op mijn daily rond, simpelweg omdat BBS de breedte en ET waarde niet levert voor mijn wagen. Enige verschil wat je ziet op het oog is dat het lakwerk wat minder kwalitatief oogt. Maar als zelfs een perfectionist zoals ik ermee kan leven, dan is het nog gewoon dik ok. 😉 :up:

Daar lijken ze inderdaad op! Ik kan ze blijkbaar vinden als chinese namaak online, maar daar blijf ik misschien beter af?

ze lijken iig op de 997 GT3 RS 4.0 velgen met centrale moer, maar deze hebben gewone bouten steek 5×130 en zijn een maatje groter, gepolierde spaken en velgrand :think:

Snelle vraag:

Wat voor velgen zijn dit, en zijn die approved voor een 987?

Porsche___Cayman_Greymetallic.jpg

😆
              Uiteindelijk zal dat ‘t slimste zijn denk ik. 70 Euro en een klets is nu ook ‘t eind van de wereld niet.
              Btw, and on a related note: mijn linkermistlampglaasje heeft een aanvaring met een steentje niet overleefd. Iemand eentje liggen? :respect2:

Koop wat spuitbuskes en wat folie spendeer er paar uur aan en uiteindelijk koop je toch de glazen :happy:

Is het geen mogelijkheid om gele vernis te spuiten? Maar dan ben je in the end denk ik ook wel een paar $ kwijt. Kan je misschien alsnog beter gele glazen kopen en ze achteraf verpatsen als het je niks lijkt.

ik zou niks aan de binnenkant smeren of spuiten want met die putjes krijg je dat daar nooit meer 100% uit.
                    anders met een gele spuitbus licht laagjes buitenkant zetten tot de gewenste kleur en is er nog steeds af te halen met thinner.

De golving van de voorkant wel, maar ik bedoel de rest.
                      Bvb de bovenkant:

[quote=”steri2311″ post=193414]Aceton op kunstof delen zou ik niet doen, op glas zal het niet zo’n kwaad kunnen.[/quote]

vandaag nog gedaan op een oude nummerplaathouder om er de ongewenste reclame van een garage er af te halen. doet absoluut niks aan het plastic. ik had deze tip van een garagist die regelmatig zo’n vernislaagjes moest verwijderen van de achterlichten om met getunede johny autootjes naar de keuring te kunnen rijden …

[quote=”Mushroom” post=193417]… Maar ik spreek over een potje “lak” waar je met een ingebouwd verfborsteltje heel mooi resultaat had… [/quote]

heeft de wederhelft van je trouwboek niet zo’n potjemetborsteltje staan ?

:bounce: dacht dat je enkel de richtingaanwijzers wou doen.

Dat ziet er me eerder een oplossing voor PatrickB uit. Bij een 964 kan je dat toch nooit mooi rond plooien aan de zijkanten? 😐

ik zou dit toch doen met lampenfolie 💡
                              is gemakkelijk te verwijderen en je hoeft de lampen niet eruit te halen.
                              http://nl.aliexpress.com/w/wholesale-tail-light-tinting.html
                              edit:
                              enkele adressen, foto’s en ervaringen
                              http://www.truckfanclub.be/phpBB/viewtopic.php?t=1780

Ach die plakt ze wel over zijn tellerplaten die weet dat toch niet waar het voor dient :mrgreen:

Zou de PatrickB doorhebben dat die niet passen op zijne Turbo? 😉

15 reacties aan het bekijken - 241 tot 255 (van in totaal 513)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.