Korte & snelle vragen topic

Home Forum Porsche Talk Korte & snelle vragen topic

• Maker
    Discussie
  • Je weet wel, je zit met zo’n onnozele/ domme/ simpele vraag welke niet de moeite is om een nieuw topic over te beginnen, maar tegelijkertijd blijf je toch met die vraag zitten. Hier kan je ze stellen 8)

Direct aftrappen met: als je zo’n backdate doet, waar haal je de chroom trim rond de vensters? Of die openklappende voor- en achter zijruiten? Is dat recup vanop eBay oid, of kan je die nieuw bestellen?

15 reacties aan het bekijken - 271 tot 285 (van in totaal 513)
    • idd bijna standaard op bijna elke nieuwe ford. haast niet zichtbaar alleen heel hinderlijk in je gezichtsveld overdag bij dichte mist.

Weet niet, ken wel een Ford Erection maar voor de rest ken ik niks van hun optielijst … :engeltje:

Ik dacht dat enkel Ford dat had die voorruit verwarming 😳

Toch nog even toevoegen, als je gaat kijken naar een 987 (ook bij 997, bij andere modellen weet ik het niet) zal je zien dat er door de voorruit aan de bestuurderskant een gele draad loopt. De figuur is een langgerekte ovaal. Als ik vanavond thuis kom zal ik proberen een foto te maken.

Deze heeft niks met verwarming te maken maar is om de afstandsbediening van de sleutel terug te activeren nadat de *porsche te lang heeft stilgestaan. (+- 2 weken)

Klopt, hoewel op de mini die draadjes zo fijn zijn, en zigzag bijna op elkaar liggen, dus valt het eigenlijk bijna niet op. Op foto’s in ieder geval niet te zien.

Ik ben nog niet dicht genoeg gaan kijken op een 987, maar vroeg me het gewoon af, gezien de meeste, zoniet alle, caymans in de zoekertjes zo’n knopje hebben.

Nu, de vraag is eigenlijk beantwoord, veel lawaai en veel geblaas, om te ontwasemen, niet om te ontdooien. Thanks!

Als je werkelijk voorruit verwarming hebt dan zie je de draadjes in je glas toch?
                Geen draadjes = geen voorruit verwarming. 😉

+ veel lawaai … ,

maar in ieder geval te ontwaseming gaat heeeel snel. Als ‘m buiten moet slapen in de vrieskoude … een oud dekentje op de voorruit en je hebt hetzelfde resultaat, wat zeg ik, een beter resultaat. En een iets goedkopere voorruit waarschijnlijk als die ooit moet vervangen worden. Als die verwarmde voorruit uberhaupt al een optie was op de 987/997? ❓

PB

Veel geblaas. 😉

Snelle vraag, op de 987 (en bij uitbreiding de 997 waarschijnlijk ook). Zit daar standaard voorruitverwarming op? Zijnde de knop naast de zetelverwarming op de foto in bijlage?

Op mijn Mini heb ik het ook en is wel handig als de auto buiten gestaan heeft bij vriestemperaturen, maar het is een optie die zeer weinig mensen gekozen hebben op hun mini. Die knop zie ik echter op alle caymannen waar ik naar kijk.

Is het dus effectief verwarming (zoals op de achterruit) of zorgt die knop alleen voor veel lawaai en wat geblaas op de voorruit?
                      Schermafbeelding2015-01-07om23.10.56.png

bedankt !

Ik had zoiets in gedachten maar blijkbaar heeft de vorige eigenaar alles ‘vastgeplakt’ waardoor ik begon te twijfelen…

er zit aan één kopse kant een kleine uitsparing waar precies een kleine schroevendraaier in past.
                          met de punt van de schroevendraaier duw je een lipje naar binnen en je kan hem er zo uit wippen.

964sidemarker.png

Ik wil mijn ‘vergeelde’ knipperlichten vervangen door een setje nieuwe. Hoe haal ik er die uit ? Moet dat plastiek in de wielkast los om eraan te kunnen of kan ik die
                            er gewoon uitklikken ?
                            IMG_9061.jpg

ik had voor de RLC fotoshoot – Kasterlee zelf een template gemaakt in Word en de pijltjes in een huis-tuin-keuken tekenprogrammaatje à la Paint.
                              het lettertype en het boekje heb ik al verschillende malen “uitgeleend”, dus als je graag de basisversie hebt, dan hoor ik het wel Geert.

PS je eerste reactie is begrijpelijk en wss net wat je ex wil bereiken; dus tegengas geven en rijden met die 987 !!

Ik gebruik gewoon Word. Met de tekenset kan je vrij eenvoudig pijlen en lijnen tekenen.
                                Wil je wel een voorbeeld doormailen als je me via pm mailadres stuurt.

Welk programma gebruiken jullie om een bolleke pijl road book te maken?
                                  Ik ga mij wat routes moeten maken want kan door omstandigheden (lees moeilijke ex) dit jaar niet meer met de Poca meerijden 🙁 :bounce:
                                  De misses spreekt zelfs van de Boxster te verkopen en gedaan met de *porsche :bounce: 😥

15 reacties aan het bekijken - 271 tot 285 (van in totaal 513)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.