Korte & snelle vragen topic

Home Forum Porsche Talk Korte & snelle vragen topic

• Maker
    Discussie

• Mushroom
    Deelnemer

Je weet wel, je zit met zo’n onnozele/ domme/ simpele vraag welke niet de moeite is om een nieuw topic over te beginnen, maar tegelijkertijd blijf je toch met die vraag zitten. Hier kan je ze stellen 8)

Direct aftrappen met: als je zo’n backdate doet, waar haal je de chroom trim rond de vensters? Of die openklappende voor- en achter zijruiten? Is dat recup vanop eBay oid, of kan je die nieuw bestellen?

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 513)
    • Wim

Meer heb je inderdaad niet nodig, enkel wat draadjes aanpassen i.v.m stadslicht en knipperlicht.
        Want je hebt nu denk ik 4 oranje glaasjes in voorbumper zitten..

Ik ben van plan mijn Amerikaanse sealed beams van de wagen te doen en ze te vervangen door de H4 assembly.

Is het dan voldoende om dit onderdeel aan te schaffen?
          koplamp

Of zijn er nog spacers, andere stukken nodig buiten dit?
          Weten jullie nog betere plaatsen om dit aan te schaffen?

Heb ook al gezocht naar lichtgewicht, plastiek glazen, maar deze zijn blijkbaar veel duurder dan de glazen onderdelen.
          Heb al gekeken bij twinspark racing. Mensen met andere plaatsen of tips?

Deepee, de olie wordt zowieso vervangen voor de trip naar Schotland volgende maand. Maar ik ga het wel niet zelf doen. Het is al ruim een jaar geleden dat die airco-vloeistof is vervangen en sedertdien is er geen enkel nazicht gebeurd. En er zijn nog wel andere zaken die normaal om de 2 jaar te verversen zijn.

Maar daarmee is dat boekje nog niet correct afgestempeld.

wat houdt jou tegen om het carter zelf af te laten of de voorziene onderhoudsbeurt vier maanden te vervroegen ?

@boxsterwalter: thx voor de tip !!

Toen mijn 981 (van 9-2013) vorig jaar bij Evoluzione Motors was voor wat uiteindelijk enkel bijvullen van de airco-vloeistof was, wees Walter mij er op dat de boordcomputer uitwees dat mijn auto een onderhoud had gekregen in 2014 (toen ik de wagen kocht in Wiesbaden).

Echter zei hij dat het boekje niet is afgestempeld zoals het hoort. Hij suggereerde dat ik het boekje zou opsturen met het verzoek dit correct af te stempelen. Dat is er echter niet van gekomen, maar mijn vrouw passeert overmorgen in de buurt van Wiesbaden en moet maar 10 km omrijden, dus…

Nu zie ik toch wel een stempel staan, namelijk bij “service aktionen” op 13-11-2014, maar niets bij “Wartungsnachweis”.

Wat vinden jullie hiervan? Ze zullen er toch wel nieuwe olie hebben opgedaan en niet gewoon het zaakje op nul gedrukt? Ik ben niet 100% gerust want het zijn wel deze kerels die mij een auto zonder airco-vloeistof hebben meegegeven.

Ik heb net nog even gecheckt op de auto en ik lees de melding: oliewissel uiterlijk 11/2016 (nog 9600 km)

[quote=”deepee” post=235664]iemand een idee waar drukknopen type loxx of tenax te verkrijgen zijn? ze zouden op de softtop van een 987 spyder zitten en moeten zeker ook aftermarket verkrijgbaar zijn. mss de bootwereld ofzo?[/quote]

deepee , in de kampeermarkt in Eindhoven.
                  Klik

Of hier via de post .
                  Klik

ik heb bij een spaarzame duitse limburger 2 banden gevonden die nog goed genoeg zijn gebruik als reservewiel:
                    PIRELLI P6 185/70 VR15 89W

ik heb er nu dus eentje in overtal. geef maar een seintje indien er nog iemand een reserve wil hebben voor een z’n
                    klassieke 911/912 1965-1968 en 1969 – …
                    914/6 1970-1972
                    924 turbo 1979-1982
                    924 carera GT 1981

Attachments:
                    • DSC05204.JPG

wie houd er nu oude banden bij? 😀
                      probeer anders eens bij een bandenboer in je buurt

Wim

Net even gekeken voor je, maar helaas.

ik zoek één oude band 185/70 VR 15 die ik op m’n reservewiel kan gebruiken.
                          heeft iemand nog iets liggen?

klein beginnen hè mannen, een dekzeil heb ik nu al :mrgreen:

De mijne staat nog hier :think:

Spyder gekocht deepee?

iemand een idee waar drukknopen type loxx of tenax te verkrijgen zijn? ze zouden op de softtop van een 987 spyder zitten en moeten zeker ook aftermarket verkrijgbaar zijn. mss de bootwereld ofzo?

loxx_tenax.JPG

Vraag drie: oud collega van mij is zelfstandig garnierder.
                                    Hele bekwame kerel: harry vandenbroek te rotselaar tel 016/445393
                                    Weet dat hij in verleden moto zadels en auto stoelen her beklede.
                                    Floere.

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 513)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.