Korte & snelle vragen topic

Home Forum Porsche Talk Korte & snelle vragen topic

  • Maker
    Discussie
  • Je weet wel, je zit met zo’n onnozele/ domme/ simpele vraag welke niet de moeite is om een nieuw topic over te beginnen, maar tegelijkertijd blijf je toch met die vraag zitten. Hier kan je ze stellen 8)

    Direct aftrappen met: als je zo’n backdate doet, waar haal je de chroom trim rond de vensters? Of die openklappende voor- en achter zijruiten? Is dat recup vanop eBay oid, of kan je die nieuw bestellen?

15 reacties aan het bekijken - 286 tot 300 (van in totaal 513)
    • Inderdaad, achterbankje….. hondje pipi gedaan ?

      F

        Achterbankje achter de passagierszetel ziet er niet meer zo fris uit :think:
        Dat zegt natuurlijk niets over de rest van de wagen (viel me gewoon op)

          *luv *luv *luv

            Vrijdag van Maastricht even verder rijden naar deze 997 Turbo… de verleiding is groot 😉

              Gaan nog zakken!
              Een 996 turbo gaat rond de 30k en de 997 zal verder zakken omdat de 991 dichter komt. De 997turbo heeft zijn co2 waarde en jonge leeftijd tegen. Dat heeft de 996 (ouderdom) dan weer mee….
              Maarja, soms mag je gewoon niet teveel nadenken
              Ach, waarom ni

                Even een klassieke vraag voor iemand waarbij het hart het dreigt over te nemen van de ratio 🙄 . Wat denken de heren hier over de waardevastheid van een 997 Turbo uit 2008 (pre-facelift). Momenteel vindbaar rond de 50K, met de BIV van ongeveer 8K dus nog een flinke prijs. Zou dit nog verder zakken?

                  @deepee: ik geef u 100% gelijk. Maar wou gewoon eens proberen welk resultaat ik kreeg met het zelf te spuiten. De komende maanden laat ik hem technisch / mechanisch perfect in orde zetten en volgende winter komen er opnieuw originele interieur onderdelen in.

                    carnewal verwijdert inwendig (deels) de demping en een PSE maakt gebruik van een fysieke bypass voor minder demping en meer geluid.
                    het geluid zal zeker anders zijn bij de twee systemen maar wel vergelijkbaar. het grootste verschil is dat je bij de OEM sportuitlaat met één drukknopje de vlinderkleppen kan sluiten en het geluid weer beschaafd maakt als je na middernacht thuis arriveert en de buurman/vrouw niet wil storen.

                      [quote=”Harley G” post=191412]Misschien een stomme vraag maar kan je de “sportuitlaat” die je als optie kan bestellen kwa geluid vergelijken met een Carnewall modificatie of ben ik nu appelen met peren aan het vergelijken?[/quote]

                      Voor mij wel het geluid van de Carnewal GT uitlaat is :up: :music:

                        Ik laat mijn wagen 1 keer per jaar nakijken bij Dekens Porsche + verversing olie en oliefilter en controle remsysteem of indien nodig wat kleine reparaties. Nog niet te klagen gehad. Ik heb veel vertrouwen in de mens en de specialist Johan.

                          Misschien een stomme vraag maar kan je de “sportuitlaat” die je als optie kan bestellen kwa geluid vergelijken met een Carnewall modificatie of ben ik nu appelen met peren aan het vergelijken?

                            de perfectionist in deepee blijft alert :respect2:

                              je had toch letters/cijfers kunnen plakken op de grijze verf van de vorige eigenaar, dan zwart spuiten, lettertjes weer verwijderen en tot slot een laagje clear coat.

                                Was reeds overspoten door de vorige eigenaar… 😥
                                Anders had ik dat zeker gedaan !

                                  resultaat doet geen pijn meer aan de ogen en brengt je weer tot rust achter het stuur, super !
                                  had je de letters/cijfers op geplakt en dan na de verflaag weer verwijderd, dan was het het weer helemaal origineel 💡

                                  Porsche-993-Tiptronic.jpg

                                15 reacties aan het bekijken - 286 tot 300 (van in totaal 513)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.