Korte & snelle vragen topic

Home Forum Porsche Talk Korte & snelle vragen topic

• Maker
    Discussie

• Mushroom
    Deelnemer

Je weet wel, je zit met zo’n onnozele/ domme/ simpele vraag welke niet de moeite is om een nieuw topic over te beginnen, maar tegelijkertijd blijf je toch met die vraag zitten. Hier kan je ze stellen 8)

Direct aftrappen met: als je zo’n backdate doet, waar haal je de chroom trim rond de vensters? Of die openklappende voor- en achter zijruiten? Is dat recup vanop eBay oid, of kan je die nieuw bestellen?

15 reacties aan het bekijken - 316 tot 330 (van in totaal 513)
      • Deepee, bedoel je niet net omgekeerd? Van 211pk naar 255 is toch de moeite. Van 245 naar 255 niet echt. Of ben ik nu volledig mis (slecht gedocumenteerd)?

+1

[quote=”Harley G” post=190540]Iemand ervaring met ziptuning of gelijkaardige firma’s? Zou de Boxster op een testbank laten zetten en eventueel wat meer “adem” laten geven indien hij nog op de 210pk staat. (Wat ik betwijfel maar niet zeker weet)[/quote]

bij een fiscaal gedowntunede boxster win je met chiptunen maar enkele PK’s en nog minder koppel. je gaat het verschil bijna niet voelen en zeker niet in vergelijk met de kostprijs. hoed je dus voor een teleurstelling. voor turbo geblazen motoren heb je een heel ander verhaal :coolness:

Mijn vorige wagen was bij Heinz getuned na 18000 km roderen heb ik em laten tunen, na 160.000km tuning buiten een nieuwe koppeling niks problemen gehad, enkel fun…. :music:

Ik zou het ook willen doen, maar ben er eerlijk gezegd wat bang voor. Ik heb geen zin om met een kapotte motor achter te blijven. Op hun websites is het allemaal wel mooi uitgelegd, maar doen ze het ook zo?? 😕

Van BR Performance had ik al gehoord.

En kent iemand CTH Tuning in Overpelt?

Wim

Let goed op met tuning en vooral de goedkopere. 💡

Er zijn bedrijven die zetten er een soort van module in om zo de boel te misleiden van electronica motor, en de boel zal inderdaad kapot draaien.
                  Een goede firma haalt eerst alle oude software eruit na gecheckt te hebben of deze al dan wel of niet getuned is, en zal daarna volledig nieuwe software inlezen.

Het mooie bij de mijne was dat ik na de nieuwe software update ook in de BMW ineens geen bisenuss routeplanner meer had, maar deze nu in 3d heb. :relaxman:
                  Dus blijkbaar zitten er meer dingen al voor bewerkt in de elektronica, maar is net wat je aan optie besteld en van fabriek gedownload wordt.

Heinz is nogal duur. Ik heb ook DVX Performance in Willebroek gevonden…

Van horen zeggen….
                      Dat de vroegere programmeur van Heinz nu in Willebroek bij BR Performance zit, vroeger zelf bij Heinz geweest
                      Maw 2 adressen :engeltje:
                      En de ene al wat goedkoper dan de andere

één adres Heinz in Aalst :up: :up:
                        Ziptuning heeft schoonbroer zijnen Audi naar de kl..ten geholpen.

Goeie vraag, ik zou het ook willen proberen met de mijne.

Iemand ervaring met ziptuning of gelijkaardige firma’s? Zou de Boxster op een testbank laten zetten en eventueel wat meer “adem” laten geven indien hij nog op de 210pk staat. (Wat ik betwijfel maar niet zeker weet)

Iemand die weet waar ze vloermatten op maat verkopen?
                              Inclusief opschrift naar keuze en moet van zeer goede kwaliteit zijn.
                              Is niet voor P bedoeld. 😳

Nog nooit van gehoord… Lijkt me wel overkill als de wagen slechts een paar weken stil staat. :think:
                                Maar ik hoor graag de mening van de experts… :popcorn:

De *porsche staat nu al een paar weken stil wegens geen tijd en geen weer.
                                  Nu had ik een ingeving, dacht dit ergens gelezen te hebben op een aanverwant forum.
                                  Stekker van de DME los, dus geen ontsteking en geen benzinetoevoer, en auto gestart gedurende een 10-tal seconden zodat hij oliedruk opbouwde.
                                  Gedachte is: zo zijn alle interne onderdelen nog eens rondgegaan en van olie voorzien.
                                  Weet iemand: Zin of Onzin ???

De sierstukken van de sportuitlaat (grote en kleine doormetet) gaat echter niet lukken, want de bevestiging van de sportuitlaat zit niet in het midden. Ik zou ook graag gewone einstukken op mijn s hebben maar met de sportuitlaat lukt dat niet.

15 reacties aan het bekijken - 316 tot 330 (van in totaal 513)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.