Korte & snelle vragen topic

Home Forum Porsche Talk Korte & snelle vragen topic

• Maker
    Discussie

• Mushroom
    Deelnemer

Je weet wel, je zit met zo’n onnozele/ domme/ simpele vraag welke niet de moeite is om een nieuw topic over te beginnen, maar tegelijkertijd blijf je toch met die vraag zitten. Hier kan je ze stellen 8)

Direct aftrappen met: als je zo’n backdate doet, waar haal je de chroom trim rond de vensters? Of die openklappende voor- en achter zijruiten? Is dat recup vanop eBay oid, of kan je die nieuw bestellen?

15 reacties aan het bekijken - 331 tot 345 (van in totaal 513)
      • bij een OEM uitlaat wel

Deepee, zijn dat altijd gewoon sierstukken die erop staan?

de sierstukken van de uitlaat kan je zo plug&play omwisselen

Wanneer heeft een 911 (996-997) 2 maal 2 ronde uitlaten en wanneer 2 enkele ovale/rechthoekige uitlaten? Ik zie niet direct een verband tussen het al dan niet “S” uitvoeringstype. Heeft dat iets te maken met de sportuitlaat?

ik heb een professionele extractor ter beschikking. dit is de klassieke methode met veel water en vacuum droog zuigen.
                maar er blijft veel residu vocht in het tapijt zitten; en in dit seizoen heb je een verwarmde en geventileerde ruimte nodig om je interieur terug 100% droog te krijgen.
                met stoomreinigen gebruik je veel minder vocht en is het probleem om alles terug droog te krijgen veel minder groot. bovendien is stoom een ideaal reinigingsmiddel voor hardnekkige vlekken. warme adem doet al wonderen om een bril proper maken/ontvetten, dus je kan je inbeelden welk effect waterdamp van +100°C heeft.

Beter een stoomreiniger kopen dan een extractor ?

er gaat weinig boven stoomreinigen.

Heeft iemand ervaring met een extractor voor het tapijt / interieur te reinigen van onze geliefde bolides ?
                      Enige tips naar model of merk ?

De TOTMBO ziet graag de reflector tussen de achterlichten en dat is enkel bij de MKII…. Dus ja :think: Een MKI upgraden naar een MKII exterieur kost ook al 4500 eurokes….

Lichte voorkeur voor MKI (die volledig rode achterlichten *luv ), als hij maar in Macadamia Bruin is *luv *luv *luv
                          Ooit zo eentje gezien mét bruine kap *luv

Maareuh… was dat niet voor binnen een jaar of 2? :sarcastisch :mrgreen:

Mk 1 4s cab. uit ervaring / Targa = piepend dak zegt men

Ok, je antwoord is duidelijk… ik ben al stil… neen dat gaat niet…997 4S cabrio, zelfs mijn jongste zoon kan ‘m niet voorbij gaan zonder een grote glimlach op zijn gezicht te hebben… die doen we nooit meer weg he papa! *luv

Tegen iedereen die er iets van kent…. Mijn verstand zegt mkii targa 4 en mijn portemonee zegt mki targa 4/cabrio

??? tegen wie hebt ge het? Tegen mij?

Aheum……997 MK I of MK II? Targa of Cabrio? 4 of 4S? :think:

15 reacties aan het bekijken - 331 tot 345 (van in totaal 513)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.