Korte & snelle vragen topic

Home Forum Porsche Talk Korte & snelle vragen topic

• Maker
    Discussie
  • Je weet wel, je zit met zo’n onnozele/ domme/ simpele vraag welke niet de moeite is om een nieuw topic over te beginnen, maar tegelijkertijd blijf je toch met die vraag zitten. Hier kan je ze stellen 8)

Direct aftrappen met: als je zo’n backdate doet, waar haal je de chroom trim rond de vensters? Of die openklappende voor- en achter zijruiten? Is dat recup vanop eBay oid, of kan je die nieuw bestellen?

15 reacties aan het bekijken - 361 tot 375 (van in totaal 513)
      • de 11 mm naar buiten zal wel lukken, de 27 mm inner clearance wordt een randgeval met volledige uitslag van het stuurhuis.
        gewoon passen en als het te extreem oogt, niet doen. zo’n auto spreekt/straalt zelf al meer dan voldoende *luv

987spyder_wheeloffset.png

Hoe hoger de ET waarde, hoe meer de velg naar binnen gaat Ghost, niet naar buiten. 😉

Je velg gaat slechts 11mm verder naar buiten liggen en 27mm verder naar binnen.
          Ook gaat je 305 band nog prima passen aangezien de 11,5J “maar” 292mm breed is.

Don’t believe me? Do the math yourself: Rims ‘n Tires Tool

Ten eerste komt het wiel 8 mm meer naar buiten door verschil in ET waarde.
            Ten 2 de gaat uw band fel getrokken komen te liggen op de bijna 4 cm bredere velg.
            Dus ook de zijkant van de band komt nog eens 2 cm extra naar buiten.
            Denk samen dus aan een 2.5 cm.
            Zal misschien lukken maar betwijfel of de banden boer erin gaat lukken om die erop te leggen.
            Mits de hoogte slechts 30 % van de breedte is.
            Ik vind het niet mooi die getrokken banden.
            Misschien jij net wel 😀

Vraagske: past volgende velg op een boxster (spyder 2011)

11,5J x 19 ET 50

Band zou een 305/30 zijn, welke vandaag al op de 10J x19 ET 42 zit

Iemand ervaring mee?

PDS

:first:

[quote=”Sensa911″ post=186999]Ik vind dat die bijdrage in verhouding moet staan tot het aantal berichten dat je gestuurd hebt… Yellow Submarine 95, Mushroom +5000. :happy: .

En als ze we alleen de berichten zouden nemen die toegevoegde waarde brengen … krijg ik nog geld …. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
                  Moest ik nen Euro krijgen voor elke overbodige quote die ik (& Wim) verwijder… 8) :engeltje:

PDS

[quote=”Yellow Submarine” post=186989]Met Firefox lukt het inderdaad. Het is wel geen 111 euro![/quote]

Hmmmm €111 betalen ? Dat doen ze alleen nen arme sukkelaar aan :sleep:

Ik vind dat die bijdrage in verhouding moet staan tot het aantal berichten dat je gestuurd hebt… Yellow Submarine 95, Mushroom +5000. :happy: .

En als ze we alleen de berichten zouden nemen die toegevoegde waarde brengen … krijg ik nog geld …. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

110 is ook goed! 😉 :respect2:

Met Firefox lukt het inderdaad. Het is wel geen 111 euro!

Zal aan de browser liggen.
                            Als ik op de donatiebutton duw kom ik op een pagina waar ook de mogelijkheid bestaat om via Paypal over te schrijven :salut:
                            Allen die reeds/onlangs gedoneerd hebben :respect2: :respekt:

Als blijk van dank en waardering voor alle tips in verband met de aankoop en invoer wil ik ook een bescheiden donatie aan het forum doen. Maar het knopje werkt niet bij mij. Misschien ligt het aan de browser. Is er geen Paypal mogelijkheid?

That’s way out of my league om daarover te discussiëren, misschien maken ze ze wel zo glad zodat die voetganger opgeschept wordt ipv overreden? Misschien omdat ze ze niet om de 6 maand moeten herschilderen alzo alweer andere processen ontwijkend want één of andere slimmerd zal -eens een voetganger opgeschept- wel weer procederen omdat het zebrapad niet duidelijk genoeg geschilderd was, etc…
                                Excuses om ergens onderuit te geraken… Iedereen zit er vol mee. Gebruik de zoekfunctie maar met trefwoorden als “keuring”, “politie”, of “geflitst” :mrgreen: :happy:

[quote=”Mushroom” post=186812]dan moet ik in de toekomst geen gemeente voor ‘t gerecht trekken omdat hun zebrapad glad lag, nietwaar Wes? :sarcastisch :mrgreen: [/quote]

Een zebrapad kan glad zijn, weten we allemaal, maar waarom? Zodat bij het omver rijden van een voetganger het zeker goed raak is? 😐 Er zijn zoveel manieren om een zebrapadmarkering te maken, moet dat dan echt met een laag plastic die gladder dan ijs word bij regen? Er worden miljoenen euros gespendeerd aan speciaal ontwikkelde motorkappen zodat bij het omrijden van een voetganger de lichamelijke letsels tot een minimum beperkt worden, terwijl het voor €2.50 aan verf per zebrapad ook “opgelost” kan zijn. Just thinking out loud. :salut: Waarom de wagens veiliger maken als de weg waar we op rijden zo uit het Romeinse rijk afstamt (inclusief kasseien)?

15 reacties aan het bekijken - 361 tot 375 (van in totaal 513)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.