Korte & snelle vragen topic

Home Forum Porsche Talk Korte & snelle vragen topic

• Maker
    Discussie
  • Je weet wel, je zit met zo’n onnozele/ domme/ simpele vraag welke niet de moeite is om een nieuw topic over te beginnen, maar tegelijkertijd blijf je toch met die vraag zitten. Hier kan je ze stellen 8)

Direct aftrappen met: als je zo’n backdate doet, waar haal je de chroom trim rond de vensters? Of die openklappende voor- en achter zijruiten? Is dat recup vanop eBay oid, of kan je die nieuw bestellen?

15 reacties aan het bekijken - 406 tot 420 (van in totaal 513)
    • Kort en bondig: Nee.

En ik denk dat je zelf wel redenen genoeg kan bedenken waarom… 😉

Naar aanleiding van de post van Yellow Submarine onder zijn titel “Aspirant” waarbij zijn 19jarige zoon blijkbaar ook het *porsche virus te pakken krijgt,

Ik zit hier ook met 2 pubers, eentje van 12, die moet nog wat wachten. Een andere die nu al zit uit te kijken naar zijn rijbewijs, volgend jaar theorie … . Alletwee zot van de *porsche en het geluidje.

Ik gun mijn 2 gasten heel veel dat ik nooit gehad heb, maar is een *porsche verstandig voor een jonge gast??? Ik gooi het in de groep!

Dat zal ik doen! Danke!

Pas gassen als de olie rond de 90° staat. :salut:

Wat is de warmloop-procedure voor een watergekoelde Porsche? Bij mijn 981 bereikt de watertemperatuur na 10 km de 90°C. De olietemperatuurmeter geeft echter pas na 20 km de normale 100°C aan. Vanaf wanneer mag je voluit gaan? Olie smeert pas optimaal bij bepaalde temperaturen, toch?

Met de PDK rijd je al bij 70 km/u in 7de als je het gaspedaal streelt in automatische modus (niet-Sport). Plankgas gaat de motor echter met gemak tot aan de begrenzer!

Bij de huidige 981/991 scheelt het toch al gauw 7 mm! Targa 4 is dan 51 mm breder dan de Boxster.

http://www.porsche.com/all/comparemodels/Compare.aspx?pool=international&language=none&model1=981320_480&model2=991310_480&model3=991510_480&compTab=4

Heb ik dat nu goed gezien of niet?
                  Een Boxster 987 is even breed als een 997 cabrio en 40mm smaller dan een 997 Targa 4(s)…… Kan dat wel?

tot nu toe steeds verpakt in plastiekje met Porsche ref., hopelijk zijn het dan originele stukken, de prijs was toch in de buurt

Voor hetgeen het kost kan ‘t ook niet veel zijn hé?
                      Ach, ik trek al 6 maand mijne plan met alleen de achterste speakers dus ja, ‘t kan alleen maar beteren, bestelling is geplaatst! :music:

Als ze de tekening van de pet erbij zetten veronderstel ik van wel, of een Porsche speaker enige kwaliteit heeft daarentegen … :engeltje: (standaard 993 speaker is brol van nokia)

Geen zin in gedoe met grills, bevestigen etc…
                          Was op Rose Passion aan’t zoeken voor pompjes voor de koffer en zag deze staan, vandaar dat ik dacht “waarom niet?”.

Hoe?
                            Geen FOCAL

Vraagje,
                              Als ik bij Rose Passion voorspeakers bestel voor de 964, mag ik dan zeker zijn dat de bestaande grilletjes erop passen?

Click…

En… (durf ik het vragen) zijn dat dan originele Porsche speakers?

Ik snap er geen ****** meer van,
                                de 996 is vandaag gekeurd en alles is in orde, vignet 705 is afgestempeld en ik kan alles opsturen.

Alleen staat er nu op het keuringsbewijs de vermelding

“Voertuig niet onderworpen aan de verplichting om in het bezit te zijn van een gelijkvormigheidsattest of COC.”

Que?

Soit, moet ik tegenwoordig nog het kentekenbewijs met de aanvraag meesturen of is dit niet meer
                                nodig, had dit ergens horen vallen? Dus maw, kan mijn verzekeringmakelaar de aanvraag gewoon
                                online opsturen?

Thx 🙂 en hopelijk volgende week mijn platen in de bus :relaxman:

Inderdaad als je alles optelt is het zoveel als je nog eens een herkeuring en dergelijke hebt.

15 reacties aan het bekijken - 406 tot 420 (van in totaal 513)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.