Korte & snelle vragen topic

Home Forum Porsche Talk Korte & snelle vragen topic

• Maker
    Discussie

• Mushroom
    Deelnemer

Je weet wel, je zit met zo’n onnozele/ domme/ simpele vraag welke niet de moeite is om een nieuw topic over te beginnen, maar tegelijkertijd blijf je toch met die vraag zitten. Hier kan je ze stellen 8)

Direct aftrappen met: als je zo’n backdate doet, waar haal je de chroom trim rond de vensters? Of die openklappende voor- en achter zijruiten? Is dat recup vanop eBay oid, of kan je die nieuw bestellen?

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 513)
      • Een vriend van mij heeft een ’75 911 Targa smal body die al 15 jaar staat te verkommeren in zijn garage. Ooit rijdend weggezet en momenteel één grote plas olie onder de motor. Alhoewel hij een zeer bekwaam technieker is heeft hij geen tijd om hem terug rijdend te maken en heb ik de job op mij genomen.
        De motor gaat er uit en naar de revisie, ik heb de gepensioneerde man die de mijne gedaan heeft zover gekregen dat hij de 2.7 ook volledig gaat opensmijten en terug volledig opbouwen, echter

vraag één;

– ik weet dat een 2.7 niet de beste motor was qua dichting en dat deze, ook na revisie, terug beginnen te lekken, is er nu echt geen middel om deze wel dicht te krijgen?

vraag twee;
        – Er liggen nu Cookiecutters op maar er moeten Fuchsen onder, welke maat past onder een small body?

vraag drie;
        – Zijn zetels zijn van het type met Tartan stof in het midden en moeten op dezelfde manier herbekleed worden, iemand een adres?

Dank Deepee!!

@ Mart KLIK

Waar is het Draadje over vermogens meten op de rollerbank voor deze zomer gebleven? Kan het zo snel niet meer vinden. Nog actueel? :think:

:mrgreen: :mrgreen:

Volgens mij komen ze van dit mobieltje. :engeltje: :engeltje:

236488260-antieke-driewieler-kinderfiets-peuter-kleuter.jpg

dat had ik er toch bij geschreven dat het porsche-vreemd was.
                    niet elke blauwe is een bugatti en niet alleen P heeft velgen/banden :engeltje:

Zo’n “porsche” velgen heb ik nog nooit gezien

ik kreeg via PFB geen bruikbare tips, maar desondanks maken we toch vorderingen :engeltje:

wirewheels15x7J.jpg

ik ben voor een niet-P-projectje op zoek naar een persoon/bedrijf die ervaren is met lassen (lees verbreden) van stalen velgen;
                          indien iemand een adresje kent in de prov. antwerpen of limburg dan hoor ik het graag.

[quote=”kleinekastenteufel” post=230868]Daar zoeken ze al een tijdje, blijkbaar niemand die voldoet, of is het vorm van publiciteit.

🙁 😕 :([/quote]

Het bedrijf is dynamisch en snelgroeiend sinds 1967, een reus dus, en… verloont volgens sectorale barema(s.
                            Let vooral op dat laatste.

:salut: 😈 :salut:

Daar zoeken ze al een tijdje, blijkbaar niemand die voldoet, of is het vorm van publiciteit.

🙁 😕 🙁

iemand op zoek naar een (andere) job? bij Porsche Center Knokke is men op zoek !

pck.jpg

Vrijdag namiddag heb ik daar de TACB stand mee bemand
                                  Spring daar zeker is binnen :drink:

gaat er iemand vandaag nog naar het Antwerpclassicsalon ? of er al geweest vrijdag/zaterdag en was het de moeite?

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 513)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.