Korte & snelle vragen topic

Home Forum Porsche Talk Korte & snelle vragen topic

• Maker
    Discussie
  • Je weet wel, je zit met zo’n onnozele/ domme/ simpele vraag welke niet de moeite is om een nieuw topic over te beginnen, maar tegelijkertijd blijf je toch met die vraag zitten. Hier kan je ze stellen 8)

Direct aftrappen met: als je zo’n backdate doet, waar haal je de chroom trim rond de vensters? Of die openklappende voor- en achter zijruiten? Is dat recup vanop eBay oid, of kan je die nieuw bestellen?

15 reacties aan het bekijken - 436 tot 450 (van in totaal 513)
    • [quote=”Vonheist” post=184759]Op internet ben ik een mooie/perfecte zwarte 996 turbo cabriolet tegengekomen met een 77000 km (Kapaza). Wat mag ik daarvoor betalen ?[/quote]

Ik ben het bijna eens met HarleyG, alleen 35k voor een 996 turbo Cabrio lijkt mij wel weinig. Daar zou ik als ondergrens 40k nemen.
      Ik heb wat Italiaanse website afgezocht en hier gaan de coupes tussen 30 en 35, maar dan zijn ze van 2000-2002.
      De zwarte 996 van Oud Heverlee lijkt mij met zijn 47k niet onredelijk geprijst. Maar volgens mij is die net echt waardevast. De prachtige 4S duikt zit 15K onder zijn vraagprijs en is, mijn inziens een heftige concurrent van de Turbo.
      Voila mijn gedacht!

Als het die van 47k is dat je bedoelt, lijkt mij niet te gek, gezien km-stand, uitvoering, etc ?

Al blijft 47k een hoop geld, koop je mss beter een Ferrari voor ?

Zoveel als jij er wil voor geven.. 😉
          Afhankelijk van het bouwjaar zal je tussen de 35K en 50K uitkomen.

Op internet ben ik een mooie/perfecte zwarte 996 turbo cabriolet tegengekomen met een 77000 km (Kapaza). Wat mag ik daarvoor betalen ?

Klinkt niet onmogelijk, merci !

het is simpel zelf te doen als je een beetje BdB in je aderen hebt: klik hier voor een gelijkaardig projectje bij een 993
                2 schroeven los Li en Re achter het ronde roosterje van de airco + achter de schakelaar van de 4 pinkers, dan de 3 stekkers loskoppelen en je hebt het instrumentenpaneel in je handen. dan je plastic venstertjes los klikken en de naald er af halen met een vork en een zachte doek nadat je gemarkeerd hebt op welke positie de naald staat in rust.

risico’s:
                dat het metalen busje op de as van de spoel blijft zitten ipv in de rug van de naald > naald vervangen
                of dat het je het asje uit de spoel trekt (aan de naald blijft zitten) > spoel vervangen

Ik zou graag in mijn 996 de centrale wijzerplaat vervangen door een rode.
                  Hier iemand ervaring mee ? Risico’s aan verbonden ? Beter afblijven of simpel ?

Zoiets in deze zin zie ik zitten :

[quote=”Boxsterwalter” post=183176]Vraagje ,

Heeft iemand ervaring met rubberen vloertegels ( Prijs kwaliteit )
                    En waar kan ik deze vinden omg Antwerpen

Heb ik gehad Walter, zeer prijzig en je ondergrond moet zoals een biljartlaken zijn. Ik heb ze weggedaan omdat het levensgevaarlijk was als ze nat waren.
                    Denk dat je dan beter met steentapijtje of goede vloer bent :up:

[quote=”Sensa911″ post=183192] een natte droom … mijn vrouw die op hoge hakken mijn auto poest … :wtf:[/quote]

Foto’s!!!!

Vind ik al wel prijzig worden…

@Walter, ben er ook voor aan het rondkijken. Als je wat googelt vind je wel wat. Prijzen van 25-50euro/m2….
                          Vraag me ook af of ze lang meegaan….

[quote=”Sensa911″ post=183192]een natte droom … mijn vrouw die op hoge hakken mijn auto poest … :wtf:[/quote]
                            Ja want droog poetsen gaat niet he. :mrgreen: :happy:

You’re welcome btw. 😉 Zelf heb ik daar ook eens gek gedaan om alles in één keer aan te kopen. :up:

[quote=”993″ post=183186]Wat kan ik er nu aan veranderen :think:[/quote]
                            Velgen? 🙂

[quote=”Mushroom” post=183191][quote=”Sensa911″ post=183188] De Autopoester
                              [/quote]
                              Familie van Assepoester? :sarcastisch :mrgreen:[/quote]

Verdikkeme … verkeerd geschreven, waarschijnlijk is het de werking van mijn onderbewust zijn : een natte droom … mijn vrouw die op hoge hakken mijn auto poest … :wtf:

[quote=”Sensa911″ post=183188] De Autopoester
                                [/quote]
                                Familie van Assepoester? :sarcastisch :mrgreen:

[quote=”WES-RS” post=182935]That akward moment when your wife knows more about cars than you… :coolness:

Ik weet niet vanwaar je bent, maar ik haal al mijn Kenotek spullen bij ACM (AutoCenter Mattie).
                                  Die hebben een vestiging in Lommel, Bree en Hasselt. :up:[/quote]

Hi Wes-RS, gisteren mij bijna arm gekocht bij ACM in Hasselt… de jonge verkoper met zwarte oorring herinnert ons waarschijnlijk nog wel even! Alleen de handschoen en de foam hadden ze niet. Die moet ik nog ergens te pakken zien te krijgen. Waarschijnlijk bij De Autopoester in Kermt-Hasselt.
                                  Bedankt voor de tip! :respekt:

15 reacties aan het bekijken - 436 tot 450 (van in totaal 513)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.