Korte & snelle vragen topic

Home Forum Porsche Talk Korte & snelle vragen topic

• Maker
    Discussie
  • Je weet wel, je zit met zo’n onnozele/ domme/ simpele vraag welke niet de moeite is om een nieuw topic over te beginnen, maar tegelijkertijd blijf je toch met die vraag zitten. Hier kan je ze stellen 8)

Direct aftrappen met: als je zo’n backdate doet, waar haal je de chroom trim rond de vensters? Of die openklappende voor- en achter zijruiten? Is dat recup vanop eBay oid, of kan je die nieuw bestellen?

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 513)
    • productiefout of achterstallig onderhoud ?

imagejpg24.jpg

Ik ga de rolleneten van mijn differentieel vervangen en moet daardoor de speling van het differentieel meten. Idealiter gebruik ik daarbij de volgende specifieke tools:

VW 521/4

en

VW 388

Toevallig iemand in het bezit van deze en bereid ze even ter beschikking te stellen?

:salut:

Ik bedoelde eigenlijk aan mijn wagen? 😳

HIER bijvoorbeeld :salut:

[quote=”deepee” post=217929]. de pulsgenerator kost 120 euro. is.[/quote]

En waar vind ik die?

heeft iemand ervaring met het plaatsen op de juiste plaats van een gps muis? welke is de gemakkelijkste weg om je draad tot daar door te lussen zonder het dashbord te moeten demonteren?

ik wil zeker niet gaan werken zoals deze :censored: amerikaan op rennlist:

kan maar op 3 plaatsen mankeren: teller, sensor en de bedrading er tussen
                    de symptomen die je beschrijft sluiten de eerste mogelijkheid al uit. de pulsgenerator kost 120 euro. dus eerst zeker weten of er geen kabelbreuk is die veel goedkoper op te lossen is.

Met onze clio heb ik zo een dik jaar rondgereden, meestal werkte hij niet, soms wel. Bijkomend ‘voordeel’ een 15000km werden ook niet geregistreerd op de teller.

(Maar dat beantwoordt je vraag natuurlijk niet.)

Gisteren op weg naar huis vanuit de Champagne merkte ik dat mijn kilometerteller regelmatig uitviel. Hij sloeg aan vanaf +/- 80km/u en viel terug weg vanaf +/-70 km/u

Ik vermoed dat de sensor mankeert, waar begin ik te zoeken?

Misschien kom ik dan wel ja.
                          Echter niet met de P 😳

kom je naar het boxstoberfest , of ik steek hem op zak en kom ik eerder eens een terrasje doen :drink: ?

[quote=”deepee” post=217571]

na 5 maanden niet zo intensief zoeken heb ik ze gevonden zonder dat de verzendkosten de prijs van een boutje overstegen 😐
                              en heb er nu ook een paar reserve; dus wie weet kan ik er ooit nog iemand anders mee verder helpen.[/quote]

Ik wil er wel eentje overnemen.
                              Ik heb er 1 waar de binnen kant slecht van is.

Wim

Dat hoorde ik laatst van een formumlid dit verhaal, en vertelde mij dat mijn Karmann geen probleem zou geven in België voor op kenteken te krijgen.
                                En dat dit zelfs voor dagelijks gebruik mogelijk was.

het is constant afwegen of je zelf van scratch begint of niet beter een kit koopt.
                                  op de weg zetten kan het gemakkelijkst met boorddocumenten van een donorvoertuig van begin 1968 of ouder. voor deze datum bestond er nog geen gelijkvormigheid in Belgie. dus dan kan ook zelfs keuring voor dagelijks gebruik zonder probleem.

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 513)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.