Korte & snelle vragen topic

Home Forum Porsche Talk Korte & snelle vragen topic

• Maker
    Discussie
  • Je weet wel, je zit met zo’n onnozele/ domme/ simpele vraag welke niet de moeite is om een nieuw topic over te beginnen, maar tegelijkertijd blijf je toch met die vraag zitten. Hier kan je ze stellen 8)

Direct aftrappen met: als je zo’n backdate doet, waar haal je de chroom trim rond de vensters? Of die openklappende voor- en achter zijruiten? Is dat recup vanop eBay oid, of kan je die nieuw bestellen?

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 513)
    • [hide]Merci Ghost!

Om eerlijk te zijn, ik had een hele uitleg in het Italiaans gekregen, maar ik wist niet zeker of ik het goed begrepen had. Ik probeer de autostrade’s te vermijden en doe het nog wat kalm aan met de techniek!!

[/hide]

Geen te hoge toeren / belasting in het begin, stilaan opbouwen.
        Bvb 1000 tr/min hoger per 1000 km.
        Zeker ook onder wisselende belasting rijden is goed.
        Dus niet snel 1000 km tegen een constante snelheid rijden op de autostrade.
        Bij autostrade gebruik best af en toe eens wisselen van snelheid en/of versnelling

[hide]
          Bladerunner : ik haat je!!! Mij zo laten kiezen tussen 2 kinderen… dat gaat toch niet 🙂 🙂 🙂

Deepee : ze staan voor de moment allebei in dezelfde garage en inderdaad, een van de twee moet eruit

Maar ik heb nog geen antwoord op mijn vraag : nog tips voor het inrijden??? [/hide]

[hide]oude en nieuwe liefdes vooral goed gescheiden houden. zo niet gegarandeerd troubles.[/hide]

Uwen 4S wegdoen en met de 964 rijden! 😉

Ik heb mijn 964 Tiptrnic cabrio van 1991 pas compleet laten reviseren.

Ik zoek naar nuttige tips voor het opnieuw inrijden van mijn nieuw lief!

Natuurlijk …waarom verschiet ik daar niet van .

Na een telefoontje met Vredestein meld men mij dat deze enkel te koop zijn via een officieel Porsche Center.

Telefoontje met Porsche Antwerpen leert dat dit enkel kompleet met het wiel te koop is voor een slordige 350 euro. 🙁

Die had ik ook gevonden maar,

ATTENTION!
                      http://www.iTyre.com sales on the territory of Ukraine only.

ASI

Je kan misshien HIER prijs vragen… …

Zijn die banden eigenlijk nog wel te koop?
                          Vredestein Spacemaster 165/15

Heb ik me ook al afgevraagd hoe zo’n ding werkt , blijkbaar dient het tweede ventiel om vacuüm te trekken .
                            Blijkbaar hebben de meeste moeite om hem na gebruik terug in zijn originele vorm te krijgen en past die niet meer in de daar voorziene opening.
                            YOUTUBE

Vroeg ik mij ook af. Nu heb ik die van mij vorige week moeten oppompen en staat nu een weekje op de auto maar blijft mooi op druk. Nu ik heb er wel niet mee gereden daar het enkel diende omdat mijn velg moest gericht worden. Ziet er voor de rest prima uit geen ouderdoms verschijnselen.

Ik vroeg mij af of de band van mijn reservewiel nooit moet vervangen worden, ik denk dat het even oud is als de wagen (28 jaar) en hoe zit het met dat ventiel, dat is ook iets vreemd?

23566_1.jpg

evt de permanent brandende side markers ook nog uitschakelen en met tape afplakken.

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 513)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.