Korte & snelle vragen topic

Home Forum Porsche Talk Korte & snelle vragen topic

• Maker
    Discussie
  • Je weet wel, je zit met zo’n onnozele/ domme/ simpele vraag welke niet de moeite is om een nieuw topic over te beginnen, maar tegelijkertijd blijf je toch met die vraag zitten. Hier kan je ze stellen 8)

Direct aftrappen met: als je zo’n backdate doet, waar haal je de chroom trim rond de vensters? Of die openklappende voor- en achter zijruiten? Is dat recup vanop eBay oid, of kan je die nieuw bestellen?

15 reacties aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 513)
    • Een SC van 1980 geleverd in Amerika, heeft die een 4 of 5 versnellingsbak.

Wat doe je daar best in van benzine, 95 of 98 en moet je daar nog van die loodvervanger bijdoen?

[quote=”PhilippeM” post=202565]Heeft er iemand ervaring met het opbergen van de hardtop?[/quote]

Keuze genoeg! Klikkerdeklik

PB

http://www.2dehands.be/auto-onderdelen-accessoires/autoaccessoires/dakdrager/hardtopstand-houder-mercedes-porsche-bmw-alle-231627459.html

ik heb dit gekocht. Universeel systeem op wieltjes….werkt perfect en alles mooi beschermd

PM

Heeft er iemand ervaring met het opbergen van de hardtop? Zijn daar bepaalde systemen voor? Ook vind ik nergens meer de zoekfunctie op het forum. Ik heb een tijdje geleden een onderwerp zien voorbijvliegen over het verwijderen van de telefoon uit een 996. Wie kan helpen? Bedankt alvast! Philippe

hoe open je de motorkap van een porsche 911 carrera 2014 zodat je bijvoorbeeld aan de motor kan werken

Oeps …

dat helpt allemaal niks, ze halen er hem gewoon dwars tussenuit als het moet … dan kan je nog beter zelf een wielklem steken

Een Dolly?

Auto strak met de neus richting een muur, boom of whatever zetten (dat ze hem niet van voor op kunnen pikken), voorwielen helemaal dwars en op het stuurslot zetten!

ik was al geen fan en nu nog minder: heeft iemand voor een bevriende porschist nog een paar boutjes op overschot voor BBS velgen.
                        M7 met metrische spoed 1.0, lengte 25 mm, kop 8 mm starpoint torx met buitendiameter 12,5 mm:

www964kevinhomecallcoukBBSGT3sportclassic.jpg

toch ook een kwestie om zoveel mogelijk hindernissen in te bouwen waar ze tijd mee verliezen. eens ze bijv met een dolly komen, dan is er idd nog weinig tegen opgewassen.
                          als je voor een aftermarket alarm gaat, dan zou ik eentje met tilt-lift sensor nemen, één (of meer) tracking syste(e)m(en) inbouwen en ergens een paar draden van de OBD2 stekker onderbreken. (niet vergeten om dit te melden als je later de auto naar de garage brengt voor een onderhoud bijv.)

tegenwoordig verplaatsen ze je auto blijkbaar eerst een dag of 2. als hij er dan nog staat, dan weten ze dat er geen tracking op zit en pas dan nemen ze hem definitief mee …

Eender welk alarm wordt omzeilt als ze hem willen, laat je Porsche taxeren en neem een kleine omnium tegen diefstal.

Hallo,
                              ik heb al lange tijd interesse in een Porsche, maar aangezien ik nu wat meer gewerkt heb laat mijn budget me ondertussen al wat meer toe.

Hoewel ik heel graag een P zou kopen, is er 1 ding dat me dwars zit. Porsches zijn namelijk een gewild object bij boefjes de laatste jaren.

Raden jullie me aan om een aftermarket alarm te installeren op een 964, of is het standaard goed genoeg? Klopt het dat de 964 de eerste Porsche van de 911 series, die standaard met een alarm is uitgerust, of heeft zo’n 3.0 SC ook al een alarm erin standaard? Zijn deze ietwat te vertrouwen of geven ze veel problemen?
                              Het systeem van de 993 met immobiliser geeft namelijk veel problemen als ik zo op het internet zoek.

Wat is jullie mening?

De 993 is opnieuw gekeurd voor verkoop en ik mocht langsgaan met de nummerplaten van de 964. Wel vergeten het inschrijvingsbewijs van de 964 mee te nemen dus 2x mogen langsgaan.

Kan een 987 boxster/cayman owner eens checken of de tekst “x1000 t/min” mee verlicht wordt met de andere tellerverlichting? Bij mijn cayman blijft de tekst donker, dus ik vermoed dat een ledje het begeven heeft. Het stoort me gelukkig niet in die mate dat ik dit absoluut hersteld wil zien!

15 reacties aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 513)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.