Korte voorstelling

Home Forum Stel jezelf even voor ! Korte voorstelling

• Maker
    Discussie
  • Beste Porsche liefhebbers,

Ik wil me graag even voorstellen aangezien ik nieuw op het forum ben. Ik ben Freddy en woon in Tremelo. Ik heb enkele weken geleden een Porsche 944 S2 Cabrio uit 1990 gekocht. Ik was reeds enkele jaren grote porsche liefhebber en eindelijk heb ik mijn eigen porsche. Ik ben er heel blij mee en ook mijn vrouw krijgt de glimlach niet van haar gezicht als we een toertje maken in het prachtige weer van laatste week 😀 .

Ik hoop dat ik hier op het forum veel kan leren zodat ik mijn porsche wat zelf kan onderhouden (kleine dingen toch).

Alvast aangename kennismaking met iedereen die dit leest en Foto´s van men wagen volgen.

Mvg

Freddy

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 23)
    • nice ride :first:

en als je de centercaps vervangt, puntje naar het ventiel hé ruzie :mrgreen:

Merci, en inderdaad de afgelopen zomer leende zich tot genieten van deze wagen. Hoop dat ik in de winter niet te veel ga afzien 🙂

Niet mijn ding ,maar een cabrio is altijd tof.
          Gr. Marc
          (Summer meet te Genk )

Wat mij betreft mogen de velgen er zeker opblijven .Is eigen aan een wagen uit die tijd .
            Misschien de centercaps eens vervangen . 😉

Welkom Moerki ,heel mooie *porsche heb je daar .

Dit is hem dan. Ik zou er graag nog andere velgjes opleggen maar voor de rest vind ik hem perfect zoals hij is. Laat maar weten wat jullie der van vinden.
                Porsche944s2Moerki.JPG

Porsche.jpg

porscheachterMoerki.jpg

Porsche944s2.jpg

Welkom Moerki!
                  Foto’s kunnen idd rechtstreeks van op jouw pc bijgevoegd worden. Je moet ze niet eerst ergens online gaan zetten om er hier dan naar te verwijzen :salut: :up:

[quote=”993″ post=141906]Welkom op het forum….en…al lid van de TACB????[/quote]

Bedankt voor de tip 993! Ziet er inderdaad een geschikte club uit. Ik hoop ook dat het nog gaat nazomeren.

Heeft er iemand van jullie ervaring met lange ritten met een 944 s2? Ik zou het geweldig vinden om hiermee in het zuiden van Frankrijk te kunnen rijden.

Kunnen foto´s gewoon als bijlage worden toegevoegd?

[quote=”993″ post=141906]Welkom op het forum….en…al lid van de TACB????[/quote]

Dat ziet er inderdaad een gepaste club uit. bedankt voor de tip 933. Ik hoop ook dat het nog wat zal nazomeren.

Heeft er iemand hier ervaring met langere ritten met dit model (vb. naar het zuiden van Frankrijk)? Het lijkt me geweldig om in de Provence te gaan toeren in de zomer.

Kan iemand me zeggen waar ik best wat foro´s upload om ze hier te kunnen posten? Alvast allemaal bedankt.

Grtz

[quote=”Moerki” post=141918]Geweldig om zo welkom te worden geheten gasten. Ik zal proberen straks of morgen wat foto´s te posten.
                        @ 993 wat is de TACB? Ben vrij nieuw in deze omgeving.

Alvast allemaal bedankt[/quote]

http://Www.tacb.be 😉

Welkom Freddy.
                          We hopen dat je nog een mooie nazomer krijgen zodat je nog wat open kunt rijden.
                          Waarom heeft er nog niemand naar foto’s gevraagd??????

welkom
                            op dit leuke forum
                            al wat leuke ritjes/meetings gedaan via dit forum
                            29septemper is er weer een
                            :drink:

Tacb staat voor transaxle club Belgie .

Geweldig om zo welkom te worden geheten gasten. Ik zal proberen straks of morgen wat foto´s te posten.
                                @ 993 wat is de TACB? Ben vrij nieuw in deze omgeving.

Alvast allemaal bedankt

Van harte welkom op dot Forum . :applaus: :applaus:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 23)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.